Dr666
Basic
TomasBStockholm Vilken klippa du är som kliver in åter med goda råd samt inte minst nyttig information, lyckligtvis har jag genom åtskilliga inköp genom åren hos just Nymans Ur lyckats mången tillfällen få en relativt trevlig stammisrabatt på dinkor härifrån... Men även själva listpriset tycker inte är alltför blodig när man tänker på kvaliteten av just denna fantastiska klocka!
Fast det är klart att jag tackar ju inte nej till en eventuell rabatt, ska knalla ner till City&se hur mkt jag kan förhandla till mig...Blir till att beställa hem ett par straps då också, har du ngn favoritleverantör du personligen kan rekommendera?
Vid tillfälle kanske jag kan återgälda din hjälp med ev rabatt hos dom kontakterna jag byggt upp genom åren- troligtvis inte samma priser jag själv lyckats hota till mig...Men, tämligen säkert 10% iallafall vilket alltid kan anses vara en bonus!
Önskar dig& er alla en angenäm fredagskväll samt löningshelg/Mvh
Fast det är klart att jag tackar ju inte nej till en eventuell rabatt, ska knalla ner till City&se hur mkt jag kan förhandla till mig...Blir till att beställa hem ett par straps då också, har du ngn favoritleverantör du personligen kan rekommendera?
Vid tillfälle kanske jag kan återgälda din hjälp med ev rabatt hos dom kontakterna jag byggt upp genom åren- troligtvis inte samma priser jag själv lyckats hota till mig...Men, tämligen säkert 10% iallafall vilket alltid kan anses vara en bonus!
Önskar dig& er alla en angenäm fredagskväll samt löningshelg/Mvh