• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

WTF... Haft koll på denna ref nu sen första bilderna på lansering. Upptäckte nu att den har 3 ATM. En panna som inte tål vatten hur dumt är inte det?? Citerar dig men en öppen frågeställning!
Due får man se som ett dressur och sen leva med det om man gillar stilen och känslan ändå.

Okej, nu får vi se vem som känner mig bäst här i tråden (säkert @kmg eller @PJW) ...

Jag är sugen på 634. Jag skulle önska att min 416 var base och inte marina samt med blanka stålvisare, så 634 är väldigt nära. Jag funderade nyss på om jag skulle fråga Chrono.dk om han vill göra ett byte (för det vet jag att han gjort förr), men insåg som så många gånger förr att det finns en liiiiiiiiiiiiten dealbreaker i det bytet.
Gissa vad. :)

Börjar bli svårt sugen på en 911, bilderna här hjälper mig inte heller.

Våga!

AB48DF09-2872-468D-8BCF-2022C6154FC5.png

Okej, nu får vi se vem som känner mig bäst här i tråden (säkert @kmg eller @PJW) ...

Jag är sugen på 634. Jag skulle önska att min 416 var base och inte marina samt med blanka stålvisare, så 634 är väldigt nära. Jag funderade nyss på om jag skulle fråga Chrono.dk om han vill göra ett byte (för det vet jag att han gjort förr), men insåg som så många gånger förr att det finns en liiiiiiiiiiiiten dealbreaker i det bytet.
Blå logga eller stängd 6a?
Sen är det väl för dålig ecru-lume. Alt fel stygn på bandet.

Blå logga? 100m wr? Stängd 6a/9a?

Ställer frågan rakt ut bland er Paneraikunniga. Söker en modell som liknar PAM632 med datum, finns detta? 44mm, datum, sub dial, brun tavla, gärna öppen bakboett. Undviker helst 1950 boetten

Tillbaka
Topp