kul, men lite trist också då Panneraj kommer att sabba ditt Seiko användande, men ritkigt kul att för dig att testa!![]()
Tror det blir paketöppning idag.![]()
välkommen ombord kompis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kul, men lite trist också då Panneraj kommer att sabba ditt Seiko användande, men ritkigt kul att för dig att testa!![]()
Man blir ju klart nyfiken på från vem/vilka du köpt klockan också.![]()
Juste ja.. det tänkte jag inte påSvaret är att RubberB inte funkar på 634.
Spännande![]()
Det förstår jag. Man måste ha min hjärna.Juste ja.. det tänkte jag inte på
Köp en röd Ferrari.Ett hål i ett helt år?!?!?!!![]()
Men vaf*n mårt. Är ju inte ens en fråga.Svaret är att RubberB inte funkar på 634.
Men vaf*n mårt. Är ju inte ens en fråga.![]()
Det där lädret är ju riktigt mumma! Minns du vad det är?Okay, let's ...#ThrowbackThursday
![]()
https://www.ebay.com/itm/24mm-Vinta...ap-Matte-Steel-Clasp-For-Panerai/371637657330Det där lädret är ju riktigt mumma! Minns du vad det är?
Tack! Ser riktigt bra ut. Komiskt dock att det är från HK. PMade honom och frågade om han har en butik man kan besöka, känns ju lite onödigt att beställa ett som kommer först i juli.
Hahaha!Tack! Ser riktigt bra ut. Komiskt dock att det är från HK. PMade honom och frågade om han har en butik man kan besöka, känns ju lite onödigt att beställa ett som kommer först i juli.
Snyggt, är det ett OEM Ranger strap, ser oxblodsfärgat ut, är det en synvilla ?![]()
#ThrowbackThursday
Yes, är detta strap:Snyggt, är det ett OEM Ranger strap, ser oxblodsfärgat ut, är det en synvilla ?
Riktigt spännande. Man skulle gärna varit med hemma hos tanta.Den här var spännande, speciellt de som nya klockorna som Perez fick förevisade för sig hemma hos Maria Teresa Panerai. Perfekt nördläsning.
https://perezcope.com/2018/06/14/a-journey-to-florence-in-may-2018/
HallåååååRiktigt spännande. Man skulle gärna varit med hemma hos tanta.
En spaning. Jag undrar när (jag säger när för jag tror att det kommer) en radiomir med kronskydd!?
Kommer såsom i modern referens från nuvarande regim ... halllååååååååHallååååå
![]()
![]()
De hade ingen butik men jag kan beställa till hotellet, blir förhoppningsvis smidigt.Hahaha!
Är det GTG på gång, saknar i så fall en inbjudan som vanligt
![]()
Vad gör den till en Radiomir och inte en Luminor?Hallååååå
![]()
![]()
Radiomir har egentligen bara att göra med vilken lysmassa som används. Radiomir - radium, luminor - luminova. Att modeller med kronskydd heter luminor är ett senare historiskt fenomen.Vad gör den till en Radiomir och inte en Luminor?
Priser idag: Krons/Nymans.En kanske dum fråga, men var kan man ta reda på svenska listpriser för Panerai? Kanske också ett par år bakåt i tiden?