• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har ett konstigt dilemma i huvudet just nu. Jag sålde Ferrarin (FER00019) idag och har nu ett hål att fylla, men dels så vet jag inte med vad och dels så har jag inte råd med det mesta :D

Btw, den här historien hade jag missat. Jag vet vem Hammer är, men ... vem 17 är författaren av artikeln som Bonati säger "du är min vän, jag gör det för dig" till? https://www.revolution.watch/the-pa...l-edition-live-pics-specs-price-availability/
PAM00599-Detail-1-599x900.jpg

Fin klocka. Synd att den är gigantiskt dyr samt omöjlig att få tag på :D

Letat på forumet men inte hittat mycket alls.. Men vet ni läget gällande 944? Kommer den vara svår att få tag på? Noob panaristi fråga säkert men alla här brukar vara snälla :angel:

Letat på forumet men inte hittat mycket alls.. Men vet ni läget gällande 944? Kommer den vara svår att få tag på? Noob panaristi fråga säkert men alla här brukar vara snälla :angel:
Den är i det vanliga utbudet. Det är ganska många komplikationer. Den kommer inte vara speciellt eftersökt och säkert enkel att beställa hem, om inte Krons redan har en på listan över kommande. :) Du kan vara lugn, så länge du kan hosta upp stålarna.

Vilken panna lockar mest i dagsläget?

Jag är inställd på att vara OWG (eller åtminstone OPG) så det blir nog någon form av kompromiss, hur tråkigt det än må låta. 425 är, enligt mig, fortfarande den ultimata pannan... Tätt följd av 372 eller 587... Men ingen av dem funkar särskilt med mina armar och skjorta. Så jag gissar att det blir något mindre. 610 ligger bra till bland de nya, jag kan sakna min 210. :)

Den är i det vanliga utbudet. Det är ganska många komplikationer. Den kommer inte vara speciellt eftersökt och säkert enkel att beställa hem, om inte Krons redan har en på listan över kommande. :) Du kan vara lugn, så länge du kan hosta upp stålarna.
WTF... Haft koll på denna ref nu sen första bilderna på lansering. Upptäckte nu att den har 3 ATM. En panna som inte tål vatten hur dumt är inte det?? Citerar dig men en öppen frågeställning!

Tillbaka
Topp