Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spara pengarna och köp något dyrt om ett årJag har ett konstigt dilemma i huvudet just nu. Jag sålde Ferrarin (FER00019) idag och har nu ett hål att fylla, men dels så vet jag inte med vad och dels så har jag inte råd med det mesta![]()
Ett hål i ett helt år?!?!?!!Spara pengarna och köp något dyrt om ett år![]()
Våga!Ett hål i ett helt år?!?!?!!![]()
Jaha. Du också, Brutus.Avhållsamhet bygger karaktär![]()
Den är i det vanliga utbudet. Det är ganska många komplikationer. Den kommer inte vara speciellt eftersökt och säkert enkel att beställa hem, om inte Krons redan har en på listan över kommande.Letat på forumet men inte hittat mycket alls.. Men vet ni läget gällande 944? Kommer den vara svår att få tag på? Noob panaristi fråga säkert men alla här brukar vara snälla![]()
Jaha. Du också, Brutus.![]()
Jag beklagar.Börjar bli svårt sugen på en 911, bilderna här hjälper mig inte heller.
Ja, du är ju beyond galenJag borde veta. Snart tre år sedan jag sålde min sista nu men nu börjar suget snart bli övermäktigt.![]()
Tack för ditt svar! Du är grym som vanligt!Den är i det vanliga utbudet. Det är ganska många komplikationer. Den kommer inte vara speciellt eftersökt och säkert enkel att beställa hem, om inte Krons redan har en på listan över kommande.Du kan vara lugn, så länge du kan hosta upp stålarna.
Vilken panna lockar mest i dagsläget?If you only knew...![]()
Vilken panna lockar mest i dagsläget?
WTF... Haft koll på denna ref nu sen första bilderna på lansering. Upptäckte nu att den har 3 ATM. En panna som inte tål vatten hur dumt är inte det?? Citerar dig men en öppen frågeställning!Den är i det vanliga utbudet. Det är ganska många komplikationer. Den kommer inte vara speciellt eftersökt och säkert enkel att beställa hem, om inte Krons redan har en på listan över kommande.Du kan vara lugn, så länge du kan hosta upp stålarna.
OOoj, grattis!Fick feeling - hämtade hem tre klockor. Två relevanta! En 1392 och en 025.
![]()
Den frågan har mååånga ställt sig kopplat till Due...WTF... Haft koll på denna ref nu sen första bilderna på lansering. Upptäckte nu att den har 3 ATM. En panna som inte tål vatten hur dumt är inte det?? Citerar dig men en öppen frågeställning!
#JustDueThingsWTF... Haft koll på denna ref nu sen första bilderna på lansering. Upptäckte nu att den har 3 ATM. En panna som inte tål vatten hur dumt är inte det?? Citerar dig men en öppen frågeställning!
Får hoppas på att @azcii eller @Palenkovich drabbas av tillfällig sinnesförvirring någon dag.Jag beklagar.
Glöm inte @MickeGFår hoppas på att @azcii eller @Palenkovich drabbas av tillfällig sinnesförvirring någon dag.
Vrid om kniven baraGlöm inte @MickeG![]()
Klart man är redo att släppa den bästa och mest kompletta Bettarini som släppts i "modern" tidFår hoppas på att @azcii eller @Palenkovich drabbas av tillfällig sinnesförvirring någon dag.
Du har ju två med gröna tavlor, så du borde tröttna snart!Klart man är redo att släppa den bästa och mest kompletta Bettarini som släppts i "modern" tid![]()
Nä, det är @azcii du får jobba på med den vinkelnDu har ju två med gröna tavlor, du borde tröttna snart!