Stort grattis !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis !
Goder afton bästaste tråden. Har varit en bra vecka i tråden enligt min uppfattning. Alltid lika hjälpsamma superoroffs som briljerar och så forumprofiler som blir snärjda.
![]()
![]()
![]()
![]()
(PAM560) Komiskt nog gillar jag den bäst på läder.
![]()
![]()
![]()
(PAM560) Komiskt nog gillar jag den bäst på läder.
Det är väl bara jag i den tråden isåfall.Dags för en Anonimo tråd.... ?![]()
005, 510, 776 kanske?Om man gillar PAM111, finns det andra ref.nr som ser likadana ut (subsekund, inget datum, 44 mm, etc.) som man bör titta på? För en icke-paneristi går det ju minst fem ref.nr på en design, därav frågan.![]()
Det är väl bara jag i den tråden isåfall.
Ingen större aning, men de hade sålt den chrono-panda som jag egentligen hade siktet inställt på häromdagen... så det säljer uppenbarligen ...Har du hört något om hur det gått för Eriksons under året som de haft märket? Jag gillar klockorna men varje gång det börjar rycka lite i avtryckarfingret så infinner sig tanken att bara är liiite till upp till en Panerai och då lockar det alltid mer för mig.
Ingen större aning, men de hade sålt den chrono-panda som jag egentligen hade siktet inställt på häromdagen... så det säljer uppenbarligen ...
Och det låter som att de har många förfrågningar på Epurato-linjen som kommer om någon vecka.Kul i så fall![]()
Så ... om ni ser någon annan på Klocksnack med en Anonimo så lovar jag att starta en tråd.Det är väl bara jag i den tråden isåfall.
Jag såg filmen du lagt upp på Instastories ... riktigt riktigt bra ... inte sälja till mamma eller flickvännen ... keeper FFS!!Den är bra asså... 42 mm funkar perfekt på min 16 cm handled.
![]()
Panerai 1392
Grattis!En förseglad horobox har landat. Orkar inte ta bilder med en kamera så iPhone får duga.
![]()
Det röda bandet är klippt...
![]()
...och ett gult kuvert tittar fram.
![]()
Ett gult alligator?.. Fake?..
![]()
Nej, utan den kommer från Grekland. Det förklarar allt.
![]()
En liten hög med Panerai grejer. Dags att slänga Ponte Vecchio på.
![]()
4 timmar senare...
![]()
Fick du inte med limited edition lådan, inte fullset?En förseglad horobox har landat. Orkar inte ta bilder med en kamera så iPhone får duga.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 timmar senare...
![]()
Fett bra!!En förseglad horobox har landat. Orkar inte ta bilder med en kamera så iPhone får duga.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 timmar senare...
![]()
42 låter lite fjolligt, schysst modell annars.Den är bra asså... 42 mm funkar perfekt på min 16 cm handled.
![]()
Panerai 1392
En förseglad horobox har landat. Orkar inte ta bilder med en kamera så iPhone får duga.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 timmar senare...
![]()
Fick du inte med limited edition lådan, inte fullset?
Diggar faktiskt 392 bättre. Kan vara ecrun :/Den är bra asså... 42 mm funkar perfekt på min 16 cm handled.
![]()
Panerai 1392
42 låter lite fjolligt, schysst modell annars.
Tror iofs att den boetten bär lite större i 44mm än min.
Tycker också 42 passar bäst på din handled, även om jag tycker du kan köra 44 ocksåDen är bra asså... 42 mm funkar perfekt på min 16 cm handled.
![]()
Panerai 1392
Mycket större alltså...?Lite.. går inte jämföra. Helvetisk skillnad!
Fantastiska bilderPerfect weather forducksPAMs.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag såg filmen du lagt upp på Instastories ... riktigt riktigt bra ... inte sälja till mamma eller flickvännen ... keeper FFS!!
Tycker också 42 passar bäst på din handled, även om jag tycker du kan köra 44 också![]()