• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hänt en hel del ”sen sist” varav den största förändringen är väl inom basmodellerna..
Bättre eller sämre har jag ingen aning om dock..

God morgon! Fredag och snart gräsänkling wohoo

CF977453-73AD-452E-B042-B46468929BF9.jpeg

Har du en 634?!? När kan vi ses för lunch och kläm? :)
I wish men tyvärr:(
Jag menade mer att den sista Paneristi Edition som jag minns var 634’an.
Men lovar att den dan en inhandlas (den ligger kvar på min wishlist ihop med 390) så drar ett pm snabbare än Lucky Luke drar sin puffra:)

De flesta klockorna ger lite mysko värden vid fullt uppdrag Det är därför man alltid ska vänta någon/några minut/minuter innan man läser av sin timegrapher.
Jojo men de första utgåvorna av P5000 verken tog det nåt dygn....
Du inspirerade mej att kika igen alla mina 500 Panerai pics o bli sugen igen haha

Tittade på den ganska mycket ett tag som klocka till min fru (som alltså inte är @Ernesto). Den är lite småsvår att få tag på, eller den var det i alla fall.

Den stora grejen är ju att den är väldigt liten. 42mm bred, 11,5mm tjock och 48mm lång. Typ mindre än en Rolex Daytona :D
Mm.. precis det jag reagerade på. Kan ju vara en perfekt dresspanna. Har den en unik boett? Finns det någon annan 42mm radiomir med wirelugs och samma boett?

EDIT: och krona

Tillbaka
Topp