D
Deleted member 4412
Guest
Stort tack!!!Come back, we miss you![]()
Återkommer när jag köpt o sålt minst 5 vintage Subbar o har en budget över till klockköp som jag kan gå back på haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!!!Come back, we miss you![]()
Jag är ju kvar i 634’anVälkommen till Panerailand.
Damn, du har varit borta way too long om du missat 911, Last one for Paneristi från Angelo Bonati..Wow, vad är det för ref på den vänstra? Grön tavla? 44mm?? 911 som i Porsche??
Har du en 634?!? När kan vi ses för lunch och kläm?Jag är ju kvar i 634’an![]()
Mycket större alltså...?
Ref ref ref ref?God morgon! Fredag och snart gräsänkling wohoo
![]()
1312Ref ref ref ref?![]()
De flesta klockorna ger lite mysko värden vid fullt uppdrag Det är därför man alltid ska vänta någon/några minut/minuter innan man läser av sin timegrapher.@yonsson
Testa din i en grapher vid fullt uppdrag. Även min gick bananas i nån minut haha
Grattis, den lilla kommer sitta som en fläskläpp. Hoppas du snart provar en 47mm herrPanerai också så du verkligen får uppleva Panerai![]()
![]()
![]()
(PAM560) Komiskt nog gillar jag den bäst på läder.
I wish men tyvärrHar du en 634?!? När kan vi ses för lunch och kläm?![]()
Jojo men de första utgåvorna av P5000 verken tog det nåt dygn....De flesta klockorna ger lite mysko värden vid fullt uppdrag Det är därför man alltid ska vänta någon/några minut/minuter innan man läser av sin timegrapher.
Well I know.. men har för mej att det släpptes eller var surr om nån edition för Singapore’s Paneristi. Eller har jag drömt det??Damn, du har varit borta way too long om du missat 911, Last one for Paneristi från Angelo Bonati..
Vintagesubbar.. Bah...![]()
Sitter det en 112:a på handleden månntro?![]()
Jag visste inte att vi hade ett mobilt akutservicecenter för våra klockor i Stockholm.
Extra kul är att han pratar i telefon när han kör bil.
Ligger lite lågt med klockinköpen nu, men med denna skulle jag kunna ångra mig.![]()
Oranga gummit har fått ligga pp hyllan ett par dagar. 42mm panna är king!!
Sköt av ett diskret skott på tuben... Sitter och funderar på vilken Panerai jag behöver härnäst. En Radiomir eller en 1940? Eller något annat? Har ju 1950 i min 1392 och Luminor i min 025. Är öppen för förslag! Hit me, bilder är alltid trevligt!
![]()
En panna jag helt hade missat
Tittade på den ganska mycket ett tag som klocka till min fru (som alltså inte är @Ernesto). Den är lite småsvår att få tag på, eller den var det i alla fall.En panna jag helt hade missatFan vad ball
Mm.. precis det jag reagerade på. Kan ju vara en perfekt dresspanna. Har den en unik boett? Finns det någon annan 42mm radiomir med wirelugs och samma boett?Tittade på den ganska mycket ett tag som klocka till min fru (som alltså inte är @Ernesto). Den är lite småsvår att få tag på, eller den var det i alla fall.
Den stora grejen är ju att den är väldigt liten. 42mm bred, 11,5mm tjock och 48mm lång. Typ mindre än en Rolex Daytona![]()
Det finns ett par till. Låt mig gräva lite, jag har inget bättre för mig.Mm.. precis det jag reagerade på. Kan ju vara en perfekt dresspanna. Har den en unik boett? Finns det någon annan 42mm radiomir med wirelugs och samma boett?
EDIT: och krona
Det gick fort. 336, 337, 338. Sen ett par bubblare i 141 och 378.Mm.. precis det jag reagerade på. Kan ju vara en perfekt dresspanna. Har den en unik boett? Finns det någon annan 42mm radiomir med wirelugs och samma boett?
EDIT: och krona
Den satt riktigt fint på dej!!Sköt av ett diskret skott på tuben... Sitter och funderar på vilken Panerai jag behöver härnäst. En Radiomir eller en 1940? Eller något annat? Har ju 1950 i min 1392 och Luminor i min 025. Är öppen för förslag! Hit me, bilder är alltid trevligt!
![]()