the quiet man
Guld
GTG vore skoj nu när man ät tebax i "klubben".Word! Måste ju fan ha varit en hel månad sen vi körde sist, skärpning!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GTG vore skoj nu när man ät tebax i "klubben".Word! Måste ju fan ha varit en hel månad sen vi körde sist, skärpning!![]()
Agreed! Jag har valt att den 25:e juni gifta mig i min 422 i bergen utanför Florens![]()
Sid 233 i Paneraitråden behöver fler bilder på PAM233
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Fortfarande inte hittat en Paneraireferens jag hellre vill ha. Möjligen om Submersible reffen PAM389 hade funnits i 44mmUnderbar klocka!
Jag har alltid tyckt det är snyggare med en dykare till kostym än en dressareSaknar fan panerai till kostym..dags att köpa en ny!
![]()
Heeelt rätt!!!Agreed! Jag har valt att den 25:e juni gifta mig i min 422 i bergen utanför Florens![]()
Grymt kombo ändå!!!Blir mindre och mindre tid med min 112, Subzillan får nästan all uppmärksamhet, den ska nog flippas till Sommaren....
![]()
Mvh
Micke
26/26 måste ju upplevas rätt stort o jag skulle nog föredra 26/24 alt 26/22..Kan vara 26/26 som fetar till det. Egentligen inget som stör. Kanske bara är lite rastlös... Som vanligt.![]()
Rättar mej själv med att det är 22mm..26/26 måste ju upplevas rätt stort o jag skulle nog föredra 26/24 alt 26/22..
Är inte org spännet 24mm?
Har du ingen bild på org lädret? Sjukt snyggt ju o påmminer lite om gummit i dess utformningSid 233 i Paneraitråden behöver fler bilder på PAM233
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har det hemma men har inte testat det. Får ge det ett försök, riktigt snyggt på den bilden!Den här strappen:
![]()
Verkade iaf va org tidigare men nu är det väl ett vanligt alligator..
Det måste vi göra, fler GTG:er!Risk är att så många andra Pannor kommer upplevas rätt platta och livlösa i jämförelse med din 372.
Spontant känner jag att vi måste ha en Panerai Summer GTG snart så att du Jacob får chans att testa massa spännande referenser!![]()
Ja jag tänkte sammaPassande!
Låt oss se vad vi kan styra upp och passande datum!Det måste vi göra, fler GTG:er!
Lite strap-porr på den här länkenJag har det hemma men har inte testat det. Får ge det ett försök, riktigt snyggt på den bilden!
Tack för länken! Mycket godis där. Blev sugen på nån reptil eller hajLite strap-porr på den här länken:
http://www.wristwatchphoto.com/2009/06/twenty-strap-combos-for-panerai-233.html?m=1
Nåt o dregla över till din 233'a!!
Stämmer att det bara ska vara en.Är det bara en hälla på det normalt medföljande gummibandet? Annars måste den andra rymt från lådan när den stått i garderoben.
Fantastisk! Köp!Kör!! Helt underbara! Här 575, efterträdare till 513 som dock ännu säljs.
![]()
Okej. Men surt, för det är alldeles för långt då. Åkte tillbaka ner i lådan för att gömmas i garderoben igen. Jag får skaffa ett XS istället (om det nu var standard som följde med).Stämmer att det bara ska vara en.
Personligen tycker jag haj känns lite ballare på en "dykare":Tack för länken! Mycket godis där. Blev sugen på nån reptil eller haj![]()
Cool. Jag gillar dettaDäremot diggade jag kombon Pam233 o Oem lightblue alligator:
![]()