• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan. :D
Lite halvkass ljus här just nu, så du får nöja dig med ett par medelmåtta handledsskott :)

392DBBA4-2865-4D4E-B82D-9276F0FBD504.jpeg
DBD09DC2-1D00-4D6F-A79B-97FFFFB4078D.jpeg
A09D359D-B271-4D6A-8017-901C29AC66D1.jpeg
Stort grattis till, enligt mig, en av de absolut snyggaste pannorna out there!

Kollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Tröttnar folk så snabbt eller vad är det som händer? Flipperi?

Kollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Tröttnar folk så snabbt eller vad är det som händer? Flipperi?
Jag har lite ovetenskapligt fört lite anteckningar på antalet pannor till salu på K&S. Det är som flest till salu strax före löning vanligtvis, och det brukar vara approximativt lika många till salu som det är nu, samt att de flesta blir sålda eller tillbakadragna.

Jag har lite ovetenskapligt fört lite anteckningar på antalet pannor till salu på K&S. Det är som flest till salu strax före löning vanligtvis, och det brukar vara approximativt lika många till salu som det är nu, samt att de flesta blir sålda eller tillbakadragna.

Har du koll på ref osv också? Känns som en del mer udda pannor jämfört med hur det varit senaste tiden?

Har du koll på ref osv också? Känns som en del mer udda pannor jämfört med hur det varit senaste tiden?
Nej, har inte antecknat det, men min magkänsla håller helt klart med dig. Sen är det väl så att det går lite blandade trender. Ibland vill exempelvis *alla* ha 590 och då finns det ingen sådan att köpa, och ibland är det 3 stycken ute, som förra månadsskiftet.

Tillbaka
Topp