Stort grattis till, enligt mig, en av de absolut snyggaste pannorna out there!Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
Lite halvkass ljus här just nu, så du får nöja dig med ett par medelmåtta handledsskott
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till, enligt mig, en av de absolut snyggaste pannorna out there!Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
Lite halvkass ljus här just nu, så du får nöja dig med ett par medelmåtta handledsskott
![]()
![]()
![]()
Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
![]()
![]()
![]()
Grattis! Då är det dags att sälja sin nu då man inte är unik längreBlev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
![]()
![]()
![]()
Älskar ju Cali-tavla sedan innan, och nu när tillfället dök upp så var det svårt att låta bli!Stort grattis till, enligt mig, en av de absolut snyggaste pannorna out there!
Äh, jag bor ju inte ens i samma landsdelGrattis! Då är det dags att sälja sin nu då man inte är unik längre![]()
Japp! Så fick det bli! Den är bra på så många nivåer alltså! En salig mix av gammalt och nytt, men det är nog det som gör helheten för mig!Oj. En 779 till I familjen. Härligt. Grattis!
![]()
![]()
![]()
Grattis, fan vad coolt!!Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Stort grattis!Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mkt bra val!Stämmer bra! Tack för alla gratulationer! Och ett stort tack till vår fine Paneraipusher @Ernesto med kollegor!
![]()
Stämmer bra! Tack för alla gratulationer! Och ett stort tack till vår fine Paneraipusher @Ernesto med kollegor!
![]()
Stämmer bra! Tack för alla gratulationer! Och ett stort tack till vår fine Paneraipusher @Ernesto med kollegor!
![]()
Stenhård. GrattisStämmer bra! Tack för alla gratulationer! Och ett stort tack till vår fine Paneraipusher @Ernesto med kollegor!
![]()
STOOORT GRATTIS!Blev så exalterad i butiken att jag glömde fota klockan.
![]()
![]()
![]()
Post SIHH-stress!!Kollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Tröttnar folk så snabbt eller vad är det som händer? Flipperi?
Jag har lite ovetenskapligt fört lite anteckningar på antalet pannor till salu på K&S. Det är som flest till salu strax före löning vanligtvis, och det brukar vara approximativt lika många till salu som det är nu, samt att de flesta blir sålda eller tillbakadragna.Kollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Välkommen upp till ytan broder.
Kollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Tröttna på en panna kan man bara göra om man hittar en bättre pannaKollade lite på Köp & sälj och jäklar vad många pannor som ligger ute, till riktigt bra priser dessutom!
Bara tända lyset så kommer jagSTOOORT GRATTIS!
Dags att du kommer på en gtg igen! Länge sen nu![]()
Det är mörkt och mysigt under ytanVälkommen upp till ytan broder.
Jag har lite ovetenskapligt fört lite anteckningar på antalet pannor till salu på K&S. Det är som flest till salu strax före löning vanligtvis, och det brukar vara approximativt lika många till salu som det är nu, samt att de flesta blir sålda eller tillbakadragna.
Har ju börjat snegla på 422.........Tröttna på en panna kan man bara göra om man hittar en bättre panna![]()
Nej, har inte antecknat det, men min magkänsla håller helt klart med dig. Sen är det väl så att det går lite blandade trender. Ibland vill exempelvis *alla* ha 590 och då finns det ingen sådan att köpa, och ibland är det 3 stycken ute, som förra månadsskiftet.Har du koll på ref osv också? Känns som en del mer udda pannor jämfört med hur det varit senaste tiden?