Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajajjj10.900euro har jag för mig det har skrivits tidigare här i tråden.
@Palenkovich kan berätta
Är du sugen på en 995 kan säkert jag eller @Palenkovich hjälpa till , beroende på om du föredrar Milano eller Paris. 10 900 eur är priset iaf338 har jag sneglat lite på tidigare, men är tveksam till om jag kommer trivas med den i titan. När jag tidigare köpte min 112:a, så provade jag även liknande luminor varianter i titan. Minns ej ref. men de kändes inte rätt då. Uppskattar dock tipset!
995 ser fantastisk ut! Hur svår blir den att få tag på tror ni? Är det en begränsad upplaga?
(ska läsa på lite mera kring detta släpp)
Är du sugen på en 995 kan säkert jag eller @Palenkovich hjälpa till , beroende på om du föredrar Milano eller Paris. 10 900 eur är priset iaf![]()
Fantastiskt vänligt erbjudande!
Vet du hur begränsad upplagan är?
Jag är ödmjuk och glatt överraskad över engagemanget och gemenskapen som verkar råda här i tråden och bland Paneristis. Kul att se!
Nu ska jag läsa in mig på 995 referensen...![]()
Frågade precis min kontakt hos Panerai Milano , de vet inte ännu hur många ex den kommer tillverkas i men förmodligen inte fler än 400. Han skulle återkomma så fort han vet. Släpps iaf i juli, så snartFantastiskt vänligt erbjudande!
Jag är ödmjuk och glatt överraskad över engagemanget och gemenskapen som verkar råda här i tråden och bland Paneristis. Kul att se!
Frågade precis min kontakt hos Panerai Milano , de vet inte ännu hur många ex den kommer tillverkas i men förmodligen inte fler än 400. Han skulle återkomma så fort han vet. Släpps iaf i juli, så snartVärt att notera är att den inte officiellt presenterats ännu
Blev ett nytt band till pannan idag hos Krons, helt nytt grönt OEM gummi...blev riktigt bra tycker jag, vad säger ni?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiligt och fina bilder!Blev ett nytt band till pannan idag hos Krons, helt nytt grönt OEM gummi...blev riktigt bra tycker jag, vad säger ni?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Palenkovich kan berätta
Som @azcii skriver blir det en liten upplaga. Den når preliminärt retail i juli, men är man sugen bör man så klart säga till redan nu så man kan få en allokerad till sig.Fantastiskt vänligt erbjudande!
Tack för att du delar med dig av dina bilder!Som @azcii skriver blir det en liten upplaga. Den når preliminärt retail i juli, men är man sugen bör man så klart säga till redan nu så man kan få en allokerad till sig.
Både via Milano och Paris går det förstås att lösa gratis leverans till Sverige (om man nu inte vill passa på att ta en weekend med frugan)
Infon som finns är sparsmakad, men den är automatisk och bestyckad med det underbara P.4000 med mikrorotor, vilket också förklarar det relativt höga priset. Satt för jäkla bra på armen!! Slänger in bild på systermodellen med GMT och 48mm-modellen i keramik också..
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas ni får en grym kväll!Ikväll kör vi första Panerai-GTGn i Göteborg. Ska bli riktigt kul!
995 har see through.Tack för att du delar med dig av dina bilder!
På bilderna ser det ut som att siffrorna sitter relativt långt ut på tavlan, men jag gissar att det är det kupade glaset som skapar denna upplevelse?
Har modellerna "see through caseback"? (så att man kan se hur microrotorn)![]()
Vet/bedömer du att det är samma boett/mått som 572?Som @azcii skriver blir det en liten upplaga. Den når preliminärt retail i juli, men är man sugen bör man så klart säga till redan nu så man kan få en allokerad till sig.
Både via Milano och Paris går det förstås att lösa gratis leverans till Sverige (om man nu inte vill passa på att ta en weekend med frugan)
Infon som finns är sparsmakad, men den är automatisk och bestyckad med det underbara P.4000 med mikrorotor, vilket också förklarar det relativt höga priset. Satt för jäkla bra på armen!! Slänger in bild på systermodellen med GMT och 48mm-modellen i keramik också..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikväll kör vi första Panerai-GTGn i Göteborg. Ska bli riktigt kul!
Boetten är ganska samma/lika; det som egentligen skiljer mest är det domeade glaset på 995..Vet/bedömer du att det är samma boett/mått som 572?
Kan bli en riktigt bra helhet på armen då låter det som(och ser ut som på dina bilder). Har upplevt 572:an som lite väl platt när jag provat men med ett par millimeter glas blir nog proportionerna än bättre.Boetten är ganska samma/lika; det som egentligen skiljer mest är det domeade glaset på 995..
Ha det så jävla kul![]()
Dax för GTG!
Vilken bandsallad!![]()
Gbg levererar
Bra jobbat boys!!!![]()
Gbg levererar