![]()
Dax för GTG!
Den där är så sjukt bra!! Går den att hitta eller hur var det? Sjukt oinsatt på Panna... Men shit va bra den där är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Dax för GTG!
![]()
Gbg levererar
Vi gör vårt bästa.Bra jobbat boys!!!
Mycket bilder nu @Tigerrrr @dräpdrulle
Den där är så sjukt bra!! Går den att hitta eller hur var det? Sjukt oinsatt på Panna... Men shit va bra den där är!
Tror inte man hade ur på samma sätt i armén eller flygvapnet så tidigt som Panerai började leverera, men har hört att Breitling var leverantör till Italienarna senare, typ 60-tal.Sorry lite ot men lika känt det är att Panna var leverantör till Regia Marina (och sen MM osv) lika okänt iaf för mig är om det fanns någon motsvarande tillverkare för armé och flygvapen. Nån som har koll?
Skoj, men farligt för kontot med gtg! Spontanköpte en 682 igår, perfekt klocka/storlek för mig som är van vid lite mindre klockor och nyligen börjat bekanta mig med panerai!
![]()
Skoj, men farligt för kontot med gtg! Spontanköpte en 682 igår, perfekt klocka/storlek för mig som är van vid lite mindre klockor och nyligen börjat bekanta mig med panerai!
![]()
Grattis!![]()
Spontant är bra! Grym klocka!! Stort grattis![]()
Grattis!Skoj, men farligt för kontot med gtg! Spontanköpte en 682 igår, perfekt klocka/storlek för mig som är van vid lite mindre klockor och nyligen börjat bekanta mig med panerai!
![]()
PAM00632 på OEM asso
![]()
Ah, men den är tametusan riktigt bra, saknar kanske det kupade glaset och sandwich tavlan men visarna kompenserar för det!Den där har helt klarat seglat in på vill ha listan... synd dock att ska man ha nått i 44mm panna så måste nått annat väljas bort :/
https://www.instagram.com/p/BvHJDZ_Fhot/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=24gpfkhwjfva
Har Panerai en ny Creative Director alltså?
Blev ju ännu kassare bild här.. ett försök till:
![]()
Hej,
Det ser ut att vara en 576.
PAM576Hello! Någon som kan, utifrån den kassa bilden, identifiera 18k längst upp. Såg VERKLIGEN mindre ut än de andra. Hade gissat på 42mm men hittar inget som stämmer.. (butiken hade inte öppnat än annars hade jag såklart frågat)
![]()