Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en på köp & säljTackar, behåller denna och kompletterar med en Radiomir 1940, det är planen.
Det finns fleraDet finns en på köp & sälj![]()
Men bara en som är minDet finns flera![]()
Och den andra är min, en bättre version av 512Men bara en som är min![]()
Jag är beredd på att hålla med dig där! Hade jag klickat bättre med Panna/ haft en större samling så hade jag gått på din. Grym klocka!Och den andra är min, en bättre version av 512![]()
Det var faktiskt 512 som gjorde en intresserad av Panerai som även ledde till att man köpte 933:anJag är beredd på att hålla med dig där! Hade jag klickat bättre med Panna/ haft en större samling så hade jag gått på din. Grym klocka!
Din 933:a är ju bara ren och skär magiDet var faktiskt 512 som gjorde en intresserad av Panerai som även ledde till att man köpte 933:an
Kom o köp, jag är inte omöjligDin 933:a är ju bara ren och skär magi
Hehe. Snyggt. Fler foton!Nu är han lite badvänligare, ser också ut som en groda
![]()
![]()
Nu är han lite badvänligare, ser också ut som en groda
![]()
![]()
Trivs så jävla bra med 44mm... 911 på Mays
![]()
AbsolutelyTar du med dig bandsalladen på nästa GTG så man får kika lite på mays kvallan?
Är den på köp o sälj?Nu behöver jag lite hjälp! Tittar på en klocka, säljaren har skickat lite bilder. Jag skulle behöva lite hjälp med att bedömma klockan, speciellt om den ser polerad ut eller inte och i så fall konstigt polerad eller ok. Vet inte om det är ok att posta bilder här men om någon vill vara hjälpsam så skickar jag gärna bilder. Det gäller en 422
Nej! Den finns utomlands och är inte listad på klocksnack.Är den på köp o sälj?
Då är det väl bara att bomba på med bilder i tråden? Så gör vi så gott vi kan.Nej! Den finns utomlands och är inte listad på klocksnack.
Jag ber om ursäkt för den dåliga musiken i bakgrunden! Inte jag som spelar.Fick även med två filmer