En strap-tillverkare från Ukraina, tror jag.Vad är Olegs?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En strap-tillverkare från Ukraina, tror jag.Vad är Olegs?![]()
Och där försvann alla tankar på att komplettera med 1 el 2 OEM-spännen. Ain't gonna happen.Har för mig ett borstat kostar mellan 2-2.5k, Kan nog få mer exakt svar av @Ernesto.
Kan man leva utan loggan kostar de 150 kr. Vilken bredd är du ute efter?Onekligen kan ju Panerai ta betalt för sina klockor men hur rättfärdigar man att ta 2,5k för ett spänne?
Jag ska kolla om jag inte har ett över.
Härligt!Jag ska kolla om jag inte har ett över.
Nej, jag är inte för dem heller direkt...är väl iofs inte mer fake än Olegs...
Jag vet. Insåg när jag skrivit att det lät som jag påstod det. Men du förstod min poäng.Nej, jag är inte för dem heller direkt...![]()
Yup.Jag vet. Insåg när jag skrivit att det lät som jag påstod det. Men du förstod min poäng.
Jag har ett polerat om du vill ha. Pm:a isf.Härligt!![]()
Jag har ett sådant i 22mm. Tycker det är fruktansvärt fult när det är löst men påskruvat på ett band är det grymt. Kvalitén är sådär, börjar se lite rödare på något sätt. Koppar under? Jag vet inteÄr det någon av er som har ett sådant här spänne? Om ja, hur är kvaliteten?![]()
422 är under budgetenTja tja Panerai gänget skulle behöva lite hjälp nu inför mitt näst kommande Panerai köp, inte aktuellt just idag men så man vet exakt vad man söker och kan hålla lite koll ifall det kommer utt något.
Det jag söker är en 47mm luminor med sub sekund vissare, Sandwich tavla, färger på tavlan jag skulle kunna tänka mig är svart, vitt, grönt och blått. Har tänkt mig en budget på ca 60k men skulle nog kunna sälja min lillebror och få in 10k till...
Tja tja Panerai gänget skulle behöva lite hjälp nu inför mitt näst kommande Panerai köp, inte aktuellt just idag men så man vet exakt vad man söker och kan hålla lite koll ifall det kommer utt något.
Det jag söker är en 47mm luminor med sub sekund, Sandwich tavla, färger på tavlan jag skulle kunna tänka mig är svart, vitt, grönt och blått. Har tänkt mig en budget på ca 60k.
422 känns som det givna valet. Under budget vet jag inte men precis runt budget.422 är under budgeten
Tja tja Panerai gänget skulle behöva lite hjälp nu inför mitt näst kommande Panerai köp, inte aktuellt just idag men så man vet exakt vad man söker och kan hålla lite koll ifall det kommer utt något.
Det jag söker är en 47mm luminor med sub sekund, Sandwich tavla, färger på tavlan jag skulle kunna tänka mig är svart, vitt, grönt och blått. Har tänkt mig en budget på ca 60k.
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam422-54000.105647/ känns ju rätt prisvärd ?Tja tja Panerai gänget skulle behöva lite hjälp nu inför mitt näst kommande Panerai köp, inte aktuellt just idag men så man vet exakt vad man söker och kan hålla lite koll ifall det kommer utt något.
Prisvärd räcker inte; svinbra pris!https://klocksnack.se/threads/panerai-pam422-54000.105647/ känns ju rätt prisvärd ?
422 är under budgeten
422 känns som det givna valet. Under budget vet jag inte men precis runt budget.
422, givet
Jaa 422 är ett självklart val nu när ni säger det. Blir att spara lite, sälja lite och sen knippa en framöver.https://klocksnack.se/threads/panerai-pam422-54000.105647/ känns ju rätt prisvärd ?
Skulle vara något om jag kunde köpa nu, måste dock sälja lite innan jag kan köpa nytt.https://klocksnack.se/threads/panerai-pam422-54000.105647/ känns ju rätt prisvärd ?
Har inget klockrent husmorsknep tyvärr. Skulle jag ha den i handen skulle jag kapa ett par millimeter på den och sy ihop igen.Vad gör jag när bandhållaren, eller vad det nu heter, är lite för lös och glider upp och missar sitt syfte.
Kan jag koka den? @oddface eller nån, hjälp mig. Hur krymper jag den?
![]()
Svårt när det inte är fullset.
Om fullset skulle jag sagt: 45 papp +/- 5 papp beroende på skrick.
Dra av 5 papp till kanske pga inge B&P.
Någon annan får skrika till om jag är fel ute.

Absolut. Skicket ser schysst ut.Takk, da känns det jo som at den på k&s ligger ute for et okej pris så kanskje får fundera lite på den. Den er jo sjukt kool med bruna tavlan![]()