• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VanDusen

Rolex
2-Faktor
En 911 med svart tavla och safirröv med en pr indikator vore magi. Sen naturligtvis en 372 i 44mm men det är önsketänkande varje år utan resultat så borde inte jinxa det
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Nya skor, från allas vår favorit (oleg).
897E2F0C-AE83-4B40-95DA-A07C500017EE.jpeg

@kmg
 

Fritz

Omega
Jag letar efter bra läsning och review på den udda modellen : Radomir 40mm PAM00062.
Är det någon som kan ge mig lite tips.
Inte billig beg, men den har rätt storlek för min 16,5cm handled.
:sjoosandstrom::mondaine::omega::iwc::squale::panerai::oris::breitling:
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag letar efter bra läsning och review på den udda modellen : Radomir 40mm PAM00062.
Är det någon som kan ge mig lite tips.
Inte billig beg, men den har rätt storlek för min 16,5cm handled.
:sjoosandstrom::mondaine::omega::iwc::squale::panerai::oris::breitling:
Får jag ändå säga att det skulle fungera fint med en 42mm dito, de är ju liksom inte långa. Kolla på 337 exempelvis.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag letar efter bra läsning och review på den udda modellen : Radomir 40mm PAM00062.
Är det någon som kan ge mig lite tips.
Inte billig beg, men den har rätt storlek för min 16,5cm handled.
:sjoosandstrom::mondaine::omega::iwc::squale::panerai::oris::breitling:

Du kan allt ha en 44m utan problem, och om du som jag har en tunn men platt handled får du in en 47mm också. Det är inte om hur stor handled du har, utan hur den ser ut.
 

Caravelle33

Vacheron
Är det någon här som har/jag haft en destro? Hur sitter en destro på vänsterarmen? Hur det ser ut vet jag, men känns det konstigt? Hade vi inte en 796 i tråden tidigare?
 
Topp