Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är i rätt tråd. Jag tror dock inte att jag förstår riktigt vad du menar ... men jag tycker du ska lämna in den. Om det är fukt så kan det ju hända mycket värre grejer.Hej! Har hittat något märkligt på min älskade 755a. Det är precis som om det har kommit in fukt och gjort så att tavlan börjat lyfta sig. Nån som har koll på detta? Den är från förra året.
Tacksam för hjälp och sry om posten hamnat i fel tråd
Kanske jag som är nojig men det är rakt under klockan 7.Du är i rätt tråd. Jag tror dock inte att jag förstår riktigt vad du menar ... men jag tycker du ska lämna in den. Om det är fukt så kan det ju hända mycket värre grejer.
Aha. Där. Nu ser jag. Ja, lämna in. Ja, kanske garanti, men kanske inte.Kanske jag som är nojig men det är rakt under klockan 7.
Hur går det till rent praktiskt? Var lämnar jag in den? Garanti?
Jag är andra ägare och köpte den som fullset.
Tack för dina svar.Aha. Där. Nu ser jag. Ja, lämna in. Ja, kanske garanti, men kanske inte.
Lämna in till AD, Nymans eller Krons i Stockholm. Klarlunds i Köpenhamn. Om du inte bor i närheten så kan du kontakta dem och skicka via bud.
Det kan bli dyrt, dock, bara så du vet. Men det kan bli dyrare att låta det vara.
Hemskt ledsen, finns inga ursäkter! Till och med heliga kossan fäller en tår.Nu har jag ett klagomål av allvarlig karaktär. Jag tycker att vissa medlemmar inte uppfyller sina viktigaste åtaganden. Jag vill inte hänga ut någon men saken är den att det postas alldeles för få bilder på PAM422 efter att jag och @peterc blev utan. Har man en av världens bästa klockor så förväntas man också posta bilder på den så att sådana stackare som jag har något att njuta av. Kom igen nu @oddface och alla 422 ägare, lägg upp bilder på era skönheter.
Undertecknat en som har 422 abstinens.
Bravo!Hemskt ledsen, finns inga ursäkter! Till och med heliga kossan fäller en tår.
Får ursäkta den dåliga frekvensen.. Den förtjänar all uppmärksamhet den kan få!Nu har jag ett klagomål av allvarlig karaktär. Jag tycker att vissa medlemmar inte uppfyller sina viktigaste åtaganden. Jag vill inte hänga ut någon men saken är den att det postas alldeles för få bilder på PAM422 efter att jag och @peterc blev utan. Har man en av världens bästa klockor så förväntas man också posta bilder på den så att sådana stackare som jag har något att njuta av. Kom igen nu @oddface och alla 422 ägare, lägg upp bilder på era skönheter.
Undertecknat en som har 422 abstinens.
Underbart!Får ursäkta den dåliga frekvensen.. Den förtjänar all uppmärksamhet den kan få!
Helt klart. Och nu blev jag också sugen på mer färgFår ursäkta den dåliga frekvensen.. Den förtjänar all uppmärksamhet den kan få!
Jag var inne och plöjde runt igår och då såg det ut så där för mig i alla fall, men nu gör det det. Jag tycker om det. Och jag tycker det är bra att sajten inte defaultar till taiwanesisk kinesiska.Vet inte om icke-frälsta blir så kloka på nya utseendet på panerai.com..?
Kanske varit såhär en tid men jag såg det först nu
Behövs lite färg just nu!Helt klart. Och nu blev jag också sugen på mer färg
Det där gröna var mysigt.
Till migGod Jul från Panerai
Tack! Har du min adress?God Jul från Panerai
Jajamen, tackarBehövs lite färg just nu!
Snyggt! Är det ett band du själv har gjort?
För att vi förtjänat det! Skämt åsido så avhandlas det en del i denna tråd.Förlåt som frågar här men bättre än att starta en egen tråd. Varför har detta märke ett helt eget forum?
Jag känner inte till om detta skäl spelade in i skapandet av detta forum, men det gör att vi paneraitokar får en hemvist som gynnar oss i panerai-världen, och det är jag tacksam till KS för. Jag tänker mig också att det inte skadar någon att vi finns här, så varför frågan?Förlåt som frågar här men bättre än att starta en egen tråd. Varför har detta märke ett helt eget forum?
God jul!God Jul från Panerai
God jul!
Vem vill ha en?
Den är tom.Jag vill hellre ha din plånbok
Ingen "everyday beater" kanske men kan lätt tänka mig en sån att använda under julhelgen... Riktigt trevlig i jämförelse med alla vidriga stickade jultröjor som folk verkar tycka är roliga el fina.Vem vill ha en?
Vem vill ha en?
Ja anade det, även om det inte går att vara säker... Det har släppts konstigare saker.den är även fejk