• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Någon av alla panerai älskare som någonsin sätt denna ovanliga pärla ?
Tillverkad i platinum special edition 2st någonsin gjorda en är på panerais museum 🤭😎
Delar gärna fler bilder och videos om någon är sugen på se mer 👌
20210824_111017.jpg

Skulle gärna se mer och mer information.
 

Klocka222

Breitling

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
20210826_133728.jpg
Här kommer lite info :


Va även inne på nymans och hämtade ut original armbandet idag blev grymt 👌
Fin!

Jag skulle vilja se tourbillonen i rörelse på video. Det vore ballt. Kan du spela in och posta? (Om du inte visste så kan man exempelvis ladda upp video till imgur.com och media-länka här)
 

Thell

Omega
Hej,
Är inte ägare till någon Panerai men såg denna på Tradera och kände att det borde vara en kopia, särskilt med tanke på baksidan och bandet. Vad säger ni experter?


Tråkig för budgivarna! Är nog bra om fler anmäler den för granskning.

Tack för mig!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Hej,
Är inte ägare till någon Panerai men såg denna på Tradera och kände att det borde vara en kopia, särskilt med tanke på baksidan och bandet. Vad säger ni experter?


Tråkig för budgivarna! Är nog bra om fler anmäler den för granskning.

Tack för mig!
Måste kika mer noggrant men det som framför allt slog mig var hur polerad baksidan verkar vara.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hej,
Är inte ägare till någon Panerai men såg denna på Tradera och kände att det borde vara en kopia, särskilt med tanke på baksidan och bandet. Vad säger ni experter?


Tråkig för budgivarna! Är nog bra om fler anmäler den för granskning.

Tack för mig!
Serienumret verkar okej, dock.

Men ja, den ser inte så välskött ut liksom, och möjligen inte originaldelar.
 
Topp