You bet!Blir det en experience med @mårt också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You bet!Blir det en experience med @mårt också?
Tror det var att de I efterhand tillverkade en 387 specifikt till honom med #0/11, om jag minns rätt
Mm, tror det var att han fick ex 11.@Palenkovich minns säkert bättre än mig
Tack så mycket för god mat och lite Panerai kläm! Ollade den nya, bara så du vet!!
Fick mycket trevligt besök idag av @Margarinkungen, hans familj och hulken. Tyvärr hade jag så mycket att göra att det inte fanns tid för fotografering.
Fan jag som har suttit och slickat på den hela kvällen efter att ni gick.Tack så mycket för god mat och lite Panerai kläm! Ollade den nya, bara så du vet!!
Ses snart igen! Frugan hälsar att det var väldigt gott, för mig kan du ju inte lita på!
Haha, om du bara haft ett boettskyddFan jag har suttit och slickat på den hela kvällen efter att ni gick.
Minerva
Den där är fanimej bra på riktigt!På tal om 914 tidigare i tråden så måste jag flika in (igen) med hur nöjd jag faktiskt är. Kul att jag landade så rätt med min första panna. Känner iofs att vilken panna som helst hade gett mig den här glädjen. Konstig känsla som uppstått nu är ju att ALLT annat än Panerai känns rätt tråkigt på handleden.
Man blir ju extremt sugen på mer när man börjat hänga i denna tråd och sett mångsidigheten hos Panerai. I vanliga falla hade jag väl flippat 914 för att testa fler modeller men tänker att den faktiskt får bli en keeper och att annat får lämna. Ändå klockan som blev vägen in till Panerai. En rolig Radiomir känns väl näst på tur kanske.
Bilder är alltid kul. Och en extra shout out till @mårt som tipsade om 914
Boettskydd är på väg! Tack vare @FeskarnHaha, om du bara haft ett boettskydd
Fartyget är schratchbyggt men Paneraikillarna ochWow! Denna blev man ju helt klart exalterad av Inköpt från vart, om man får fråga? Eller kanske lättare att fråga vad jag ska söka på för produkt/modelnamn helt enkelt...
Tack (en sådan här måste man ju bara få tag i. Byggde en del när jag var yngre, och har tänkt länge att börja så smått igen. Nu finns det ju liksom inga ursäkter längre . Sorry for OT....)Fartyget är schratchbyggt men Paneraikillarna och
SLC 200 Maiale Torpedo Submarine
Är en plastmodell från Italeri i skala 1/35
Tack (en sådan här måste man ju bara få tag i. Byggde en del när jag var yngre, och har tänkt länge att börja så smått igen. Nu finns det ju liksom inga ursäkter längre . Sorry for OT....)
Det här är verkligen inte off topic.Tack (en sådan här måste man ju bara få tag i. Byggde en del när jag var yngre, och har tänkt länge att börja så smått igen. Nu finns det ju liksom inga ursäkter längre . Sorry for OT....)
Skulle säga högst relevant och härligt nördigt!Tack (en sådan här måste man ju bara få tag i. Byggde en del när jag var yngre, och har tänkt länge att börja så smått igen. Nu finns det ju liksom inga ursäkter längre . Sorry for OT....)
Det här är verkligen inte off topic.
Bra Måste vänja mig att det är klart mycket lugnare här kontra Rolexforums. Samt också en otroligt mycket bättre stämning. Stor cred till alla trevliga medlemmar för detta!Skulle säga högst relevant och härligt nördigt!
Ännu ett skäl till varför det är trevligt att ha en helt egen avdelning på KS.Bra Måste vänja mig att det är klart mycket lugnare här kontra Rolexforums. Samt också en otroligt mycket bättre stämning. Stor cred till alla trevliga medlemmar för detta!
Nej, det har jag inte sett. Du kan kika igenom watchbase.com, de har bra och visuell översikt över nästan alla pannor, för att vara på den extremt säkra sidan.Hej hej hallå!
Google hjälper mig inte med denna fråga så ni experter får rycka in.
Frågan är ganska enkel kan tyckas och eftersom jag inte hittar det jag söker är säkerligen svaret nej men lika bra att dubbelkolla
Finns det någon destro i 42mm?
Tack på förhand
Det finns säkert handlare som har en och annan plexi kvar, men det borde inte finnas så många. Så jag skulle säga ovanligt.Hittade den här bilden på datorn för en stund sedan. Vilken pjäs alltså, plexi å allt Har köpt och sålt en massa klockor genom åren. Men denna är en av få som jag verkligen ångrar att jag sålde. Jaja, det finns ju alltid andra 372'or att införskaffa där ute. Dock var denna lite speciell, tyckte i alla fall jag, då jag hittade den ny hos AD våren 2018 (är för dåligt insatt för att veta om det är vanligt att fortfarande hitta dessa med Plexi nya hos handlare)
Tack, misstänkte det men ska ändå kolla igenom så får vi seNej, det har jag inte sett. Du kan kika igenom watchbase.com, de har bra och visuell översikt över nästan alla pannor, för att vara på den extremt säkra sidan.