La precis in en .. Bröt lite mot reglernaVem petar in nästa bandrecension i https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-bandrecension-och-bandmakartråden.129158/ ... det känns inte som att jag ska posta flera i rad![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La precis in en .. Bröt lite mot reglernaVem petar in nästa bandrecension i https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-bandrecension-och-bandmakartråden.129158/ ... det känns inte som att jag ska posta flera i rad![]()
Haha, skön bild!![]()
Var och handlade till krogarna på morgonen. Minerva även som oxfilé.
Älskar den bildenAlla Panerai är gråa i mörkret men de i titan är gråaste
![]()
Märkte jag inte ens, och vadå. Content is king.La precis in en .. Bröt lite mot reglerna
Jag sålde min i höstas, den var nästan för braHittade den här bilden på datorn för en stund sedan. Vilken pjäs alltså, plexi å alltHar köpt och sålt en massa klockor genom åren. Men denna är en av få som jag verkligen ångrar att jag sålde. Jaja, det finns ju alltid andra 372'or att införskaffa där ute. Dock var denna lite speciell, tyckte i alla fall jag, då jag hittade den ny hos AD våren 2018 (är för dåligt insatt för att veta om det är vanligt att fortfarande hitta dessa med Plexi nya hos handlare)
![]()
Nice! MegaGrattis!Det är inte trångt på lunch krogarna i dessa tider, nu tillbaka till gruvan efter första lunchen ihop...
![]()
Ngn dag innan du släppte ditt köp här i tråden så hade jag börjat prata med Krons om den så när jag såg dina bilder trodde jag du klippt den framför näsan på migNice! MegaGrattis!Eller är jag sen till partyt månne? Har inte sett dig lägga ut bilder på denna tidigare här i tråden (såg den nu i paketöppnartråden. Den tråden har man ju missat
) Den urtavlan har jag också tittat ner på i dag.
edit: man får ju så klart slänga med en bild också...
![]()
Ha! Det hade ju varit väl surtNgn dag innan du släppte ditt köp här i tråden så hade jag börjat prata med Krons om den så när jag såg dina bilder trodde jag du klippt den framför näsan på mig
Den är bra...
Härligt att höra. Pratade med polarna innan, å han sa samma sak. Är ju precis vad moder Svea behöver nu, mer än någonsin. (var just värmen som fick Sars att till slut ge med sig här utr i HK för 17 år sedan (tillsammans med alla andra insatser så klart). Men förhoppningsvis är varmare väder ngt som gör det ngt bättre (än om lite, så alltid ngt).Det är riktigt vårväder idag alltså!
![]()
Det sitter ett Toshi "Phantom" på min på bilden ovan...Ha! Det hade ju varit väl surtNejdå, min kom flygandes från Florida hit till Hong Kong. Självklart är det honeymoon känslan som fortfarande biter sig kvar. Men denna är fanken en av de bästa/roligaste urverken jag ägt. Kommer på mig själv att kolla vad klockan är när jag tittade bara för ngn minut sedan
![]()
om nu bara min strap-beställning kunde dyka upp från Toshi... men får vänta tills April
Ah, kul! Nu blev jag ju inte mindre förväntansfull att min beställning ska dyka upp (har beställt 4st för att prova mellan 662 å 753). Richard har sagt de ska skickas i början av April. Får väl se hur det blir med sändningen hit ut i dagsläget. Men men... det ger sig.Det sitter ett Toshi "Phantom" på min på bilden ovan...
Vad har du på g för straps från Rich?Ha! Det hade ju varit väl surtNejdå, min kom flygandes från Florida hit till Hong Kong. Självklart är det honeymoon känslan som fortfarande biter sig kvar. Men denna är fanken en av de bästa/roligaste urverken jag ägt. Kommer på mig själv att kolla vad klockan är när jag tittade bara för ngn minut sedan
![]()
om nu bara min strap-beställning kunde dyka upp från Toshi... men får vänta tills April
Får ursäkta för den snabba ihopsättningen av bilder. Men dessa fyra. (Edit: glömde skriva att alla har natural stitching utan Horween Nut Brown som har butterscotch som förhoppningsvis ska funka bra med guldvisarna på 662...)Vad har du på g för straps från Rich?
Ibland har jag fått lite för orangea stygn när jag valt butterscotch, så vi hoppas.Får ursäkta för den snabba ihopsättningen av bilder. Men dessa fyra. (Edit: glömde skriva att alla har natural stitching utan Horween Nut Brown som har butterscotch som förhoppningsvis ska funka bra med guldvisarna på 662...)
![]()
Fasen, ännu en grej att stressa över!Ibland har jag fått lite för orangea stygn när jag valt butterscotch, så vi hoppas.
Passa på medans han har några kvar
https://klocksnack.se/threads/panerai-boettskydd-rubber-protector.47100/
Lite nyfiken fråga, är det någon som använder dem och isf i vilket sammanhang?
Jag har ju ett men alltid undrat...
Mina har suttit på när jag köpt klockan och sen har jag satt tillbaka när jag sålt klockan.Lite nyfiken fråga, är det någon som använder dem och isf i vilket sammanhang?
Jag har ju ett men alltid undrat...
Typ så.Mina har suttit på när jag köpt klockan och sen har jag satt tillbaka när jag sålt klockan.
Håller med. Tycker faktiskt den övre ser lite dassig ut med den färgen på tavlanPaneraiCentral kör en tävling mellan referenser i deras Instagram Stories. En del resultat förstår jag, många förstår jag inte och den här går helt över mitt förstånd.
![]()
My new one!![]()