Aaah. Destro FTW!För min del är det ”rätt” arm (vänsterhänt). Det är jobbigt att behöva ta av klockan bara för att slå i en spik. MEN nu behöver jag ju en ny Panerai left-handed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaah. Destro FTW!För min del är det ”rätt” arm (vänsterhänt). Det är jobbigt att behöva ta av klockan bara för att slå i en spik. MEN nu behöver jag ju en ny Panerai left-handed
För min del är det ”rätt” arm (vänsterhänt). Det är jobbigt att behöva ta av klockan bara för att slå i en spik. MEN nu behöver jag ju en ny Panerai left-handed
Det vore något att få i påskägget.Se posten ovan för en hygglig Destrokandidat
Snygg klocka! En sån skulle man ha!217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
Riktigt snyggt band!217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
Mumma217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
Nice, har spanat på det där.217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
Riktigt bra matchning!217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
217 på nyanlänt Firenze 02 från Swordstraps
I like"Coffe time" kallar jag denna combo.. Pre-A1 på kaffebandet
Tycker tvärtom. Fint på bild, men sällan det blir snyggt på armen med insytt.Dock skulle du haft insytt spänne. Minuspoäng för du hoppade det
Kaffefärg och/eller doppat i kaffe?"Coffe time" kallar jag denna combo.. Pre-A1 på kaffebandet
Snygg klocka! En sån skulle man ha!
Riktigt snyggt band!
Nice, har spanat på det där.
Riktigt bra matchning!
Thanks dudes!Yttrerst bra kombo!
Kaffefärg! Lite dålig kamera på luren , är mer denna ton:Kaffefärg och/eller doppat i kaffe?
Nee, borstat case och polerad ring = kan variera mellan borstat och polerat spänneDock skulle du haft insytt spänne. Minuspoäng för du hoppade det
Bra färg!Kaffefärg! Lite dålig kamera på luren , är mer denna ton:
Men nu jäklar gav du mig en idé... vågar jag?
Nörd!Nee, borstat case och polerad ring = kan variera mellan borstat och polerat spänne
Supersnyggt!"Coffe time" kallar jag denna combo.. Pre-A1 på kaffebandet
Nu snackar vi!Apropå färga läder med kaffe. Jag har ett pågående experiment där jag färgar med öl.
En stout, egenbryggd såklart
Man får mjuka upp och olja en del mellan doppen, men det funkar.
(Orörd bit längst ner)
Kanske ska tillägga att det lädret är väldigt lättfärgat, så det funkar nog inte bra på alla.
Grym bild!Satans glad att jag inte sålde denna!
Tycker tvärtom. Fint på bild, men sällan det blir snyggt på armen med insytt.