Men du ska inte resa i påsk ju!På väg mot nya äventyr!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du ska inte resa i påsk ju!På väg mot nya äventyr!?
Kör försiktigt!På väg mot nya äventyr!?
Ensam i bilen ensam på vägen och snart hemma igenMen du ska inte resa i påsk ju!
Absolute...Kör försiktigt!
Den är inte dålig på det natot, inte alls!Ute på vift med 382 , på väg mot annan stad för att ta en promenad utomhus med svärföräldrarna
Jag har ett Asso som är riktigt skönt, men så köpte jag detta band som är tunt och mjukt och gav klockan en annan karaktär. Smidigare, fastnar inte i Jackärmen och klockan känns nättare.372an på annat läder, första gången på det ”fnasiga” torra lädret som kommer med som original, har lite svårt att träffa rätt bandmässigt på denna! Tjockt och buffligt ska det vara men också mjukt och bekvämt.
Den är inte dålig på det natot, inte alls!
Canvas menar jag ju såklart!Inget Nato, ett canvas från AW
Livet på landet + och -
-
+
Tyvärr, handdisk... inte ens om jag är full och blundar kommer jag i närheten av känslan av champagneTrodde första bilden var en champagnehink med is, kanske önsketänkande
Inge fel på det påskmysetVi fortsätter kvällen i den öppna eldens och 190:ans sken.
Är du inte hemma än? Väntar på postInge fel på det påskmyset
Om du tjatar såÄr du inte hemma än? Väntar på post
Vackert Stort grattis till er båda till två helt fantastiska pjäser !Dagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
@micke_s får själv avslöja vad han åkte hem med
Jag kan inte se bildernaDagens biltur Östersund-Söderhamn ToR resulterade i ett klockbyte och den här coola pjäsen gjorde mig sällskap på hemvägen.
@micke_s får själv avslöja vad han åkte hem med
Fan är du ute och krökar varje kväll?Bärs är gott och Panerai är fint, bra kombo
Snyggt band! Är det Oleg?Bärs är gott och Panerai är fint, bra kombo