"Olika skolor" var milt uttryckt. När det kommer till straps skulle jag säga att ni är raka motpoler eller Yin och Yang kanskeVi äro utav olika skolor där
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Olika skolor" var milt uttryckt. När det kommer till straps skulle jag säga att ni är raka motpoler eller Yin och Yang kanskeVi äro utav olika skolor där
Mysigt. Gonatt!
God natt!
Finna fötter!!
God natt!
Skulle nog säga att jag skolkar från skolan. Går 100% på hur jag tycker att det ser ut, på och vid sidan om handleden. Du är väl skolboken i sammanhanget . Ingen som kan anklaga dig för att inte löpa DNA-linan hela vägen.Vi äro utav olika skolor där
Skulle nog säga att jag skolkar från skolan. Går 100% på hur jag tycker att det ser ut, på och vid sidan om handleden. Du är väl skolboken i sammanhanget . Ingen som kan anklaga dig för att inte löpa DNA-linan hela vägen.
Hoppas de är täta .Skärtorsdag betyder dagen man renar, efter att Jesus tvättade fötterna på lärljungarna (av någon outgrundlig anledning kunde de inte det själva).
De är täta.Hoppas de är täta .
Få klockor blir så fula med is som just Panerai...det har liksom inget där att göra.Snodde det här från nätet nyss, någon el några som vill ge en recension?! Kan bara konstatera att smaken är som baken...
Snodde det här från nätet nyss, någon el några som vill ge en recension?! Kan bara konstatera att smaken är som baken...
Nu vet jag vad jag ska pyssla med i helgenSnodde det här från nätet nyss, någon el några som vill ge en recension?! Kan bara konstatera att smaken är som baken...
Lägga pärlplatta?Nu vet jag vad jag ska pyssla med i helgen
Lägga pärlplatta?
Dåligt att han inte kör isad vigselring.Snodde det här från nätet nyss, någon el några som vill ge en recension?! Kan bara konstatera att smaken är som baken...
Ha! Tänkte exakt samma sak när jag såg bilden. Är givetvis högst personligt, men... ouch! Det där ser ju allt annat än smakfullt ut. Men som alltid; whatever floats your boat (även om den konservative i mig säger att, det där borde inte vara tillåtet )Dåligt att han inte kör isad vigselring.
Roar mig vid grillen.
Lite som diamanter på en skiftnyckel.Snodde det här från nätet nyss, någon el några som vill ge en recension?! Kan bara konstatera att smaken är som baken...
Underbart med en 721, min hälsar!