• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga guldtråden!

K Nilsén

Breitling
Inte van klockfotograf men en härlig 16013 iallafall!
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    133.5 KB · Visningar: 97
20161002seiko.jpg


Den här tråden behöver lite Hip-Hop-guld ;)
Min kanske billigaste klocka är faktiskt den enda klocka jag får några kommentarer och/eller reaktioner på. Mina kvinnliga kollegor brukar alltid bli glada av den här. De brukar i och för sig också ofta bära Michael Kors dinkor i fulguld...
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
20161002seiko.jpg


Den här tråden behöver lite Hip-Hop-guld ;)
Min kanske billigaste klocka är faktiskt den enda klocka jag får några kommentarer och/eller reaktioner på. Mina kvinnliga kollegor brukar alltid bli glada av den här. De brukar i och för sig också ofta bära Michael Kors dinkor i fulguld...
Bu börjas det verkligen tummas på vad som kvalar in i denna tråd ;) :pompus: Stekig tavla och visare, synd att de inte är Kanji!

Men hip-hop guld är väl ändå bratte?

photo-50%2B(1).PNG
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Kan ni inte posta lite snygga "handen i byxfickan" kort? Står i valet eller kvalet om jag ska köpa en hel guld rolex. Använder mest T-shirt/piké och jeans när det kommer till kläder. Passar det med en guldklocka för en man i 30 års åldern? @Luckyluciano @marlun
 

marlun

Rolex
Kan ni inte posta lite snygga "handen i byxfickan" kort? Står i valet eller kvalet om jag ska köpa en hel guld rolex. Använder mest T-shirt/piké och jeans när det kommer till kläder. Passar det med en guldklocka för en man i 30 års åldern? @Luckyluciano @marlun
Jag har dessvärre sålt min guldklocka så kan inte bidra med någon sådan bild. Jag personligen tycker att guld passar till det mesta och på de flesta. Helt klart värt ett försök!
 
Topp