Har plockat bort "nato" delen på den o kör den som en retroband så klockan inte blir så hög! Blir hur bra som helstSnyggt! Det gummit har jag kört hela sommaren på min havsbeater. Det är väldigt bekvämt.
Vad har du för mått runt armen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har plockat bort "nato" delen på den o kör den som en retroband så klockan inte blir så hög! Blir hur bra som helstSnyggt! Det gummit har jag kört hela sommaren på min havsbeater. Det är väldigt bekvämt.
Vad har du för mått runt armen?
Finns inget tråkigt med att köra den dinkan flera dagaridaigen...
Jag är inte rolig, men konsekvent tråkig.![]()
Den är perfekt.Finns inget tråkigt med att köra den dinkan flera dagar
Kan inte säga emot, vart är det man köper zodiacs lättast nu för tiden? Verkar vara dom enda klockorna som intresserar en just nuDen är perfekt.
Den är riktigt pigg med gula index. Å mint condition Sea Dragon Chrono är ju inte dåligt jobbat på första försöket.Nu sitter "getingen" på armen. Grymt nöjd med min första sjödrake chrono. Tack Eric!!![]()
Grattis, och kul med nytt liv i trådenNu sitter "getingen" på armen. Grymt nöjd med min första sjödrake chrono. Tack Eric!!![]()
Du om du får tag i en. Fixa en åt mig också.Vill ha nya LE Zodiacen, den ljusblå/orangea. Vem har bra Zodiac-känningar?
Jag har ju det; en svart Compressor.Ta det lugnt skaffa ny hobby
Så klart vill också hitta min favorit så man slipper byta hela tiden aldrig riktigt nöjd.Semester 4 veckor två klockor med höll på bli tokig.Jag har ju det; en svart Compressor.
Tror Päris är lite avis![]()
Då saknar du bara den magiska 24mm Wolf jubileelänken. Smaskens på Hulken.Idag kom brorsan![]()
![]()
Ärter och morötter från FindusKvällsbild.![]()
Snart dags för en stilig samlingsbild på klockbox med Europas bästa Sea Dragon Chrono samling.Eller så![]()
Snart dags för en stilig samlingsbild på klockbox med Europas bästa Sea Dragon Chrono samling.
Eller så![]()
Bejaka ditt vansinneNu börjar det balla ur igen...
Här en taskig copy/Paste över klockan jag har beställt delar för att låta uris bygga...
![]()