Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte original krona kvar på den?Nu börjar det balla ur igen...
Här en taskig copy/Paste över klockan jag har beställt delar för att låta uris bygga...
![]()
Snyggt! Visst är det underbar färkombo? Så mörk blå tavla med giftgrön lume. Härligt med att så många tillslut vågar testa Zodiacs automatiska heritage satsning.Ny på jobbet !
![]()
?Det är inte original krona kvar på den?
Du byter ut kronan eller ska du köra original? På bilden är det inte original? Den är inte svart längst ut eller är jag ute och cyklar?
Aaaah! Nu ser jag vad du ser. Nej det är missvisande. Den har samma krona som alla andra. Reflex tänker jag först men bilden torde vara renderad. Ja, jag vet inte men fel har det blivit iaf.Du byter ut kronan eller ska du köra original? På bilden är det inte original? Den är inte svart längst ut eller är jag ute och cyklar?
RespektLådan full![]()
Vilken fantastisk sakUj, Uj, Uj
Vilken jävla best detta är. Fick fråga om jag ville köpa en ocirkulerad Speed Controll. Jag använder inte ordet nej särskilt ofta. Den har en fantastisk färg på tavlan. Fenomenal kontrast mot det matta stålet. Titta och njut. Ni är iofs bortskämda med rariteterna...
![]()
En koloss på 46mm. Helt sjuk.Vilken fantastisk sak
Lådan full![]()
7st mint condition original generation 1. 1 original Reissue mint. 4 fantastiska modifieringar unika exemplar i världen. Det är fan så man blir tårögd.Här fins mycket godis, grattis till en fin samling
Hurra!Nu började min ansökningsperiod till kulten! Slog till på det här pangpriset.
http://m.ebay.com/itm/192190703061?_mwBanner=1
Behövs mer grönt i tråden
Det satt som en fläskläpp!Nya byxor till sommar-draken.![]()
Den är fan bäst! Rekommenderar Bonetto 281, skinn Nato, 20mm Zodiac racinggummi och om kärleken består att köpa Zodiacs oyster som är utgående. Då har du en klocka for life.Då gör jag entré här med en alldeles egen Sea Wolf.![]()
![]()
Vi började dagen på gummi för att sedan gå över till nato. En skönhet klär i allt. (Dock är jag en sopa på att fota)
Eller hålla koll på babord och styrbord.Jag hyllar Peter K för han är en entusiast. Denna iver smittar av sig och jag delar din smärta där du sitter i regnet bredvid brevlådan.
Hurra för @Peter K !!!
Har du tänk på att du kommer att ha en röd och en grön Zodiac. Perfekt. Grön på höger och röd på vänster. Du ska köra båda PG Gyllenhammar style.