Morotsmannen
Silver
den är inte dumFortsatt till salu!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
den är inte dumFortsatt till salu!
![]()
När får vi seTack, Ja den är massiv. Ska bli kul att se den i dagsljus ute.
Så ja! Nöjd å glad?Nyförvärvet
![]()
Absolut. Riktigt läcker.....men den där 9904an är inte tokig .......Så ja! Nöjd å glad?
Hah, totaldille på Sea Dragon! Näh den är fin.Absolut. Riktigt läcker.....men den där 9904an är inte tokig .......
Tack! Den duon är riktigt bra.Okejrå...
![]()
Jag vill inte regna på din parad, men...Fan! MÅSTE ha en sån... Vore ett perfekt komplement med svart mot min nuvarande, gröna. Eller en ljus, och en skin. Men först en svart....
Det var som...Jag vill inte regna på din parad, men...
Svarta är omöjliga att få tag i under listpris (£900), om du får tag i en överhuvud taget.
Jag hade börjat med en vit. De är riktigt fina.
Mycket bra!
Sorry, originallänken ska D vara. Men jag är tipsad om en aftermarket som ska passa. Se några poster bakåt.Vad menas med att den ej tar länk? Passar inte original länkarna bandhornen? Eller fungerar inga länkar på den?
Ursäktar alla frågor och tackar för svaren
Zodiac håller på att växa sig starkare i min själ och köpsuget ökar...
???
Haha ja, drog bara på det. Snabbtest, måste justera storleken osv. Det låter jag en uris sköta.???
Framåbak utan ändbitar?
Riktigt trevlig!Önskar en god lördagskväll!
![]()
Gäller att ta till vara på tillfällena då våra respektive tydligt visar sina sanna färgerRiktigt trevlig!
Skicka hit!Kronan på min kompressor skruvar bara ett halvt varv. Irriterande. @Eric Jajjamensan P har inte du en uris som kan Zodiacs, och som kan hjälpa till att fixa detta? Jag vet inte om kronan är fel på, eller om det är kronhalsen. Vore bra om det blev fixat. Hjälp!