Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Racinglänken är betongsval. Grattis till att du fångade en unicorn.
Dåligt ljus så här på kvällen så det är svårt att få en bra bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Racinglänken är betongsval. Grattis till att du fångade en unicorn.
Dåligt ljus så här på kvällen så det är svårt att få en bra bild.
Såja, nu kör viByt! Är ju otroligt bekvämt på armen.
Tack så jätte mycket, känns toppen faktiskt!
Mycket bra!! Snyggt!Såja, nu kör vi
Tack, måste tyvärr korta det lite till och det är ett jäkla pyssel.....Mycket bra!! Snyggt!
Det är väldigt pyssligt, men se det som terapi framför någon dålig film på tvn... Då får du något produktivt gjort också..Tack, måste tyvärr korta det lite till och det är ett jäkla pyssel.....
Precis fixat, får nog dammsuga innan fru kommer hemDet är väldigt pyssligt, men se det som terapi framför någon dålig film på tvn... Då får du något produktivt gjort också..
Bäst det, innan hon sätter dom där små bitarna som blir över i fötterna! I vilket fall som helst så passar den där jäkligt bra på mesh!Precis fixat, får nog dammsuga innan fru kommer hem
Ja, jävlar. Den länken har också sin charm. Får se om jag orkar mecka ikväll.Bling bling is back med sina fellow Zodiacs i tråden
Claspen är jäkla fin, gummi är införskaffat men behövde tunnare bandstift. Ett snyggt brunt mocka saknas, har ni tips på vad man ska köpa?Ja, jävlar. Den länken har också sin charm. Får se om jag orkar mecka ikväll.
Tvärtom, ös på. Vi lever nu!Önskar jag hittade en schyst länk med bra ändlänkar till denna, skulle bli ÄNNU bättre då. Om någon vet, eller har och vill släppa den skicka gärna ett PM.
Tillsvidare hittade jag ett riktigt rassligt jubilee i lådan, där ändlänkarna inte är perfekta, men funkar ändå hyfsat.
Ber om ursäkt för mycket poster nu, hoppas ni inte blir allt för less på mig..
Rapport kommer när mitt rivited oyster anlänt...Kollat lite på Geckotas superjubilee och deras kurvade ändar, men törs inte riktigt klicka på "order" när jag inte vet ifall dom passar eller ej. Tur den passar på ALLT, får köra mocka, Mesh t.ex.
Men om någon vet var man kan hitta en passande länk så är jag tacksam över tips
Låter toppen! Ska bli spännande att höra,Rapport kommer när mitt rivited oyster anlänt...
Jag tycker att ditt inlägg passar bra här.Osäker på om följande höra hemma i denna tråd eller under köpes men här verkar Zodiaceliten hänga så jag testar här först.
Är det någon som sitter på en Super sea wolf, compressor eller skin, med vi tavla som de vill sälja? Gärna på länk.
Okejrå...Jag tycker att ditt inlägg passar bra här.
Jag undrar om det ens finns nån med vit tavla här på KS? Om du finns, visa upp dig!
Faan, är det nåt du inte har?Okejrå...
Ja för fan! Trevlig helg Zodiac nuts!Fortfarande på armen, den är grym.
Trevlig helg alla Zodiac-tokar!
Fan! MÅSTE ha en sån... Vore ett perfekt komplement med svart mot min nuvarande, gröna. Eller en ljus, och en skin. Men först en svart....Ja för fan! Trevlig helg Zodiac nuts!