• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
IMG_7867.JPG

Dåligt ljus så här på kvällen så det är svårt att få en bra bild.
Racinglänken är betongsval. Grattis till att du fångade en unicorn.

Önskar jag hittade en schyst länk med bra ändlänkar till denna, skulle bli ÄNNU bättre då. Om någon vet, eller har och vill släppa den skicka gärna ett PM.
Tillsvidare hittade jag ett riktigt rassligt jubilee i lådan, där ändlänkarna inte är perfekta, men funkar ändå hyfsat.
IMG_2701.JPG
IMG_2700.JPG

Ber om ursäkt för mycket poster nu, hoppas ni inte blir allt för less på mig.. :)

Önskar jag hittade en schyst länk med bra ändlänkar till denna, skulle bli ÄNNU bättre då. Om någon vet, eller har och vill släppa den skicka gärna ett PM.
Tillsvidare hittade jag ett riktigt rassligt jubilee i lådan, där ändlänkarna inte är perfekta, men funkar ändå hyfsat.
IMG_2701.JPG
IMG_2700.JPG

Ber om ursäkt för mycket poster nu, hoppas ni inte blir allt för less på mig.. :)
Tvärtom, ös på. Vi lever nu!

Kollat lite på Geckotas superjubilee och deras kurvade ändar, men törs inte riktigt klicka på "order" när jag inte vet ifall dom passar eller ej. Tur den passar på ALLT, får köra mocka, Mesh t.ex.
Men om någon vet var man kan hitta en passande länk så är jag tacksam över tips :)

Osäker på om följande höra hemma i denna tråd eller under köpes men här verkar Zodiaceliten hänga så jag testar här först.
Är det någon som sitter på en Super sea wolf, compressor eller skin, med vi tavla som de vill sälja? Gärna på länk.

Osäker på om följande höra hemma i denna tråd eller under köpes men här verkar Zodiaceliten hänga så jag testar här först.
Är det någon som sitter på en Super sea wolf, compressor eller skin, med vi tavla som de vill sälja? Gärna på länk.
Jag tycker att ditt inlägg passar bra här.
Jag undrar om det ens finns nån med vit tavla här på KS? Om du finns, visa upp dig!

Tillbaka
Topp