Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Välkommen till KS goa mysskrubb!Soundcheck klart!![]()
Snart blir det gammal kånntri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till KS goa mysskrubb!Soundcheck klart!![]()
Snart blir det gammal kånntri.
Klockan tidigare känd som VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Längesen vi hade en sån här i tråden
![]()
Varför inte bara gasa å köra med hederlig frågvishet och skönt dagdrömmeri.Denna tråd har seglat upp som min nya favorittråd på forumet. Surt att inte ha några likvida medel för att kunna delta för tillfället.
Den är jävligt krispig! Sommarfräsch så här i höstrusket.Tjo
Lyckades hitta en petroelumfärgad skjorta längst in i garderoben som typ matchar sekundvisaren! Här med en svintrevlig fullängds oljerock.
![]()
Utomhusbild med lite mindre direkt ljus. Mycket fin sunburst. Kolla hur sekundvisaren ändrat färg mot förra bilden. Nästan som de svarta partierna på index.
![]()
Tycker att sekundvisaren är lite av en kameleont och här drar lite mot skjortans mörkblå.
![]()
Du kör dina spanking 50 shades of greySteel on steel är alltid krispigt![]()
Det här är enda tråden jag är i, orkar inte med det andra tjafset.Denna tråd har seglat upp som min nya favorittråd på forumet. Surt att inte ha några likvida medel för att kunna delta för tillfället.
Och när jag signat nytt jobb klipper jag en flygareDu kör dina spanking 50 shades of grey![]()
Resten av forumet är en annan typ av underhållning men för en fin feelgoodkänsla är denna tråd suverän.Det här är enda tråden jag är i, orkar inte med det andra tjafset.
Tyvärr sant. Leder mest till besvikelse över medmänniskan när man slirar in i annat. Övriga KS är som en förvuxen syjunta för klimakteriegubbar.Det här är enda tråden jag är i, orkar inte med det andra tjafset.
En grå flygareOch när jag signat nytt jobb klipper jag en flygare![]()
Klimakteriegubbar, njaee. Mera skolpojkar på tröskeln till vuxenlivet.Tyvärr sant. Leder mest till besvikelse över medmänniskan när man slirar in i annat. Övriga KS är som en förvuxen syjunta för klimakteriegubbar.
jädra snygg dennaTjo
Lyckades hitta en petroelumfärgad skjorta längst in i garderoben som typ matchar sekundvisaren! Här med en svintrevlig fullängds oljerock.
![]()
Utomhusbild med lite mindre direkt ljus. Mycket fin sunburst. Kolla hur sekundvisaren ändrat färg mot förra bilden. Nästan som de svarta partierna på index.
![]()
Tycker att sekundvisaren är lite av en kameleont och här drar lite mot skjortans mörkblå.
![]()
Lycka till. Med den klockan borde det inta vara något problem.Idag anställningsintervju. Ville ha något stabilt tillhygge med mig...![]()
Har en sådan kl 13, gråvargen kommer att göra mig sällskap, lycka till med din !Idag anställningsintervju. Ville ha något stabilt tillhygge med mig...![]()
Idag anställningsintervju. Ville ha något stabilt tillhygge med mig...![]()
Lycka till!Har en sådan kl 13, gråvargen kommer att göra mig sällskap, lycka till med din !
Kör hårt!Har en sådan kl 13, gråvargen kommer att göra mig sällskap, lycka till med din !
Om någon här är sugen på en ZO9258 kan man försöka flörta med mig. Börjar suga i byta Zodiac hjärnhalvan.Eftermiddagskaffe på väg.![]()
Vilken är nästa kärlek?Om någon här är sugen på en ZO9258 kan man försöka flörta med mig. Börjar suga i byta Zodiac hjärnhalvan.![]()
Vill haaaa......... Så grym!Om någon här är sugen på en ZO9258 kan man försöka flörta med mig. Börjar suga i byta Zodiac hjärnhalvan.![]()
Ut med språket pöjk! Vart bär det hän?Om någon här är sugen på en ZO9258 kan man försöka flörta med mig. Börjar suga i byta Zodiac hjärnhalvan.![]()
Inget bestämt, finns många trevliga modeller som jag är sugen påOm någon här är sugen på en ZO9258 kan man försöka flörta med mig. Börjar suga i byta Zodiac hjärnhalvan.![]()