Mycket bra val!Idag blå Skin.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra val!Idag blå Skin.![]()
Jo, jag kände att det var dags att utmana Compressorns monopol.Mycket bra val!
Hur mångar zodiacklockor har du eg?Idag blå Skin.![]()
Är det inte helt tydligt? För många! Behöver ju bara två. Så här finns några gobitar att köpa. Är ni på jakt så fråga gärna.Hur mångar zodiacklockor har du eg?
...... och jag är åt andra hållet- Vill ha fler! Härlig känsla båda två kan tyckas.Är det inte helt tydligt? För många! Behöver ju bara två. Så här finns några gobitar att köpa. Är ni på jakt så fråga gärna.
Jag har fyra, och behöver två till...... och jag är åt andra hållet- Vill ha fler! Härlig känsla båda två kan tyckas.
Eller kanske 8? 12 totalt så kan du låta dem representera en av varje i zodiaken! En för varje stjärntecken alltså.Jag har fyra, och behöver två till
Jo så är det! SD Favoriten. Den är så brutalt lyckad. Tror den kommer att bli forumfavorit på sikt.Favvon idag?
Morning från mig.
![]()
Det är ju ditt jobb å ta tag det...Men man saknar verkligen dom helt vansinniga regnbågar som dök up i början av tråden![]()
Japp! Hej säger Andy!Sprang på Andy... han hälsar!![]()
Grym! Stort grattis, och " KÖP " knappen är betydligt enklare att hitta av.Äh, vafaen! Det krävs så mycket mindre energi att köpa än att sälja... Jag kan inte säga att jag har samplat de nya historiska Sea Wolfarna utan att ha betat av denna. Limiterad till 84 ex. Så nu är det gjort. Klockan är köpt. Chans till att detta är en keeper: 0%
Men jag är lever inte för att äga, jag lever för att leva![]()
![]()
TREVLIG HELG DÅRAR!!!Trevlig helg hörni!
![]()
Låter specifikt. Vilka ska du skaffa? Jag chansar på en SD Chrono och någon Compressor på originallänk!?!?!Jag har fyra, och behöver två till
Jäpp, en av mina inkörsportar till märket. Väldigt lyckad klocka.En av mina första riktiga kärleksaffärer med klockor... Fortfarande ligger den varmt om hjärtat.
![]()
Chronon och den större 9264.Låter specifikt. Vilka ska du skaffa? Jag chansar på en SD Chrono och någon Compressor på originallänk!?!?!
Mumma! Spännande!Chronon och den större 9264.
Jamen, är det bara drömmande, tyvärr.Mumma! Spännande!
Passade ju ruggit bra! Snyggt.Aftermarket som funkar helt ok. Eller hur?![]()
Passade ju ruggit bra! Snyggt.