Som sagt! Ser jäkligt bra ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt! Ser jäkligt bra ut.
Jamen det är ju en av de två som ligger på drömlistan. Men att handla från Småland är så dyrt.Vill sälja denna! Kul om den hamnar hos noblessen här i tråden...
?Jamen det är ju en av de två som ligger på drömlistan. Men att handla från Småland är så dyrt.
Ja inte vet jag. Testa mig då. Du vet ju hur jag är, lättlurad.?
Var är det billigare?
Är vinkorken av? Annars väntar jag en stund.Ja inte vet jag. Testa mig då. Du vet ju hur jag är, lättlurad.
Inte ännu. Pluring på väg in dock. Locka mig innan dimman lagt sig.Är vinkorken av? Annars väntar en stund.
Av ren nyfikenhet.. Var då?Smålandspris, för dyrt. Får en sprillan för istort sett samma pris. Pavan är oöppnad också. Det kanske spelar in b
Näh Peter, hade du tryckt på köp nu (som jag brukar tipsa dig om) så blev det typ 8200kr. Men, men... Den är såld nu. Och trycker du på köp nu på den billigaste för närvarande blir det 9800kr och det är fortfarande billigt. Så en än gång. Tryck köp nu, så får du aktuella siffror. Och om en klocka säljs så jävla billigt så köper den smarte, den irriterande använder den som prisreferens...5900 + import typ 30%. Det blir ju samma. Och då får man sprillans. Ebay.
Brorsan här tycker också att den behöver en kompis!Barnsligt nöjd med denna fortfarande! Saknas bara en kompis till den.
Ha en fantastisk helg!
Ta det där glaset med vin nu...Joo jag vet. Mitt gnäll bottnar väl i att jag vill, men just nu inte kan. Har ju föf köpt fyra z:as på kort tid. Löneslavens tillgångar äro tömda.
URSÄKTA OM JAG UPPRÖRT.
Joo det är tullat på redan. Skåååål!!Ta det där glaset med vin nu...
Vi är fortfarande kompisar
SkålJoo det är tullat på redan. Skåååål!!
Skååål för tusan!Joo det är tullat på redan. Skåååål!!
Tyvärr är min inte till salu, det är den enda på forumet förutom de två mods som finns i tråden. Tipsar om Amazon där den finns för 699$ + ev. tull, annars är det ut i mörkretJaha, är det någon som har den görsnygga ZO9257 (den med mörkgrön tavla och vridring) till salu? Eller måste jag ge mig ut på jakt på internets mörkaste delar?
Är nog lätt att bli av med den. Smaken är som den berömda. Squale är för mig lika erotiskt som Knäckebröd.Efter mycket om och men blev det en Zodiac. Men inte helt såld. Squale är nog charmigare. Och framförallt blåare