• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Kommer nyss från en fotografering på jobbet där vi skulle knäppa nya bilder, till hemsidan, broschyrer, jobbannonser, för den större kommunala förvaltning där jag jobbar. Jag var alltså en av "modellerna". Såg till att sjödraken i guld alltid var i fokus på samtliga bilder.

Senast ändrad:
Ääääh, sluta retas nu!;) Det kommer ju att dröja massor av dagar innan min anländer...och att du publicerar läckra bilder på ZO9257 gör ju inte min väntan direkt lättare...taskigt gjort, rent ut sagt!:D
Haha, du kommer nästan hata synen av den innan din egen kommer ;)
Ska putsa upp en gammal Zodiac hermetic och posta bilder på istället!

Tillbaka på Mesh en stund, sjukt bekvämt!
Inväntar ett viklås, då åker mocka på.
IMG_2790.JPG

Tillbaka på Mesh en stund, sjukt bekvämt!
Inväntar ett viklås, då åker mocka på.
IMG_2790.JPG
Ha! Du håller på som jag. Ett jävla bytande av band. Inte för att jag inte är nöjd med de olika kombinationerna utan för att entusiasmen liksom inte tar slut. Som med den där första flickvännen som var lite mindre frikyrklig i bingen. 10 positioner på 5 minuter av idel kreativ glädje :D
Själv är man rånad av frugan. Hon tog min Compis och drog iväg på tredagars resa. Fy fan...

Ha! Du håller på som jag. Ett jävla bytande av band. Inte för att jag inte är nöjd med de olika kombinationerna utan för att entusiasmen liksom inte tar slut. Som med den där första flickvännen som var lite mindre frikyrklig i bingen. 10 positioner på 5 minuter av idel kreativ glädje :D
Själv är man rånad av frugan. Hon tog min Compis och drog iväg på tredagars resa. Fy fan...
Klockrent, exakt samma lika här. Absolut inte missnöjd för 5-öre med hur matchen eller komforten är med andra, men det är som att man blir / är för entusiastisk och vill ha något att pyssla med hela tiden, och då är bandbyten perfekt.
En perfekt beskrivning av tendenserna med bandbyte, haha. Det var bättre förr, åtminstone så var man kreativ och hade mer ork! :D

Tillbaka
Topp