• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Ha en trevlig helg!
Den gröne får en kompis till veckan... :)
IMG_2798.JPG
 
Skulle bara tipsa om att på Zodiac hemsidan finns nu de nya Super Sea Wolf 53 och 68 upplagda.
Ööööööförfan! Hur häckig får en hemsida bli?
Japp då börjar utbytet. Tankar? Jag är ganska sval. Fattar inte tanken med att tränga ihop index innanför en omotiverat fet minut skala/ring. Skumt baby-face intryck. Men jag faller säkert på sikt. Men just nu? Köpimpuls låg. Å då är jag ju historisk lättfotad i sammanhanget.
Jag tittar bara löjligt belåtet ner på min perfekt modifierade Compis.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Ööööööförfan! Hur häckig får en hemsida bli?
Japp då börjar utbytet. Tankar? Jag är ganska sval. Fattar inte tanken med att tränga ihop index innanför en omotiverat fet minut skala/ring. Skumt baby-face intryck. Men jag faller säkert på sikt. Men just nu? Köpimpuls låg. Å då är jag ju historisk lättfotad i sammanhanget.
Jag tittar bara löjligt belåtet ner på min perfekt modifierade Compis.
Hade varit betydlig läckrare om vridringsinlägget varit orange, och med normal tavelkonfiguration...men den är ändå rätt så snygg!:)
FossilPartners_e3640b3e-7de0-43fc-a29e-1c08aad62f51.jpg
 
Snygg teckensnitt men tycker att de kunde bara ha skrivit Sea Wolf på tavlan och bort med super och 53. Matchande nato är snyggt. Synd att man på LE även skriver Chronometer på tavlan. Förstår att man vill visa att man har fått de godkända för det men hade räckt med ett papper för mig.
Men för övrigt är de riktigt snygga.
FossilPartners_205a049d-bfae-4f09-b97b-d09eb958abc1.jpg
FossilPartners_19f61a97-d902-4479-9c28-615731dfcc3e.jpg
FossilPartners_49a58f6b-75da-4edf-adf5-227779f38f1d.jpg
FossilPartners_e3640b3e-7de0-43fc-a29e-1c08aad62f51.jpg
 

SdV

Omega
Jag gillar faktiskt de här nya ssw. Håller tummarna för en modell\variant utan datum med streck för varje minut på dykring. Tänk typ sinn u1 våldför sig på en pelagos. Detta är avkomman. Gärna färgglad.
 
Topp