Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ska det se ut!![]()
Skönt med lite färg när man är ute och går i den grå betongdjungeln.
Jag kör själv på många varianter men måste fråga... har du käkat upp ditt fina jubilee? Sett det på en gång. Bakåfram och utan ändbitar. Gillar du det inte alls?
Jodå, måste bara få tummen ur och besöka en uris.Jag kör själv på många varianter men måste fråga... har du käkat upp ditt fina jubilee? Sett det på en gång. Bakåfram och utan ändbitar. Gillar du det inte alls?
Ööööööförfan! Hur häckig får en hemsida bli?Skulle bara tipsa om att på Zodiac hemsidan finns nu de nya Super Sea Wolf 53 och 68 upplagda.
Det måste handla om en episkt lång tumme eller en extremt greppfast röv?Jodå, måste bara få tummen ur och besöka en uris.
Bombs away maddafakkaHa en trevlig helg!
Den gröne får en kompis till veckan...
![]()
Hade varit betydlig läckrare om vridringsinlägget varit orange, och med normal tavelkonfiguration...men den är ändå rätt så snygg!Ööööööförfan! Hur häckig får en hemsida bli?
Japp då börjar utbytet. Tankar? Jag är ganska sval. Fattar inte tanken med att tränga ihop index innanför en omotiverat fet minut skala/ring. Skumt baby-face intryck. Men jag faller säkert på sikt. Men just nu? Köpimpuls låg. Å då är jag ju historisk lättfotad i sammanhanget.
Jag tittar bara löjligt belåtet ner på min perfekt modifierade Compis.
Behövs handledsbilder!Nja lite för stojiga tavlor för min smak men de ser kanske bättre ut irl
Om allt går enligt plan ska det finnas en LE på handleden om två veckor (betald är den) Har iallafall köpt natot som åker på direkt. Matchar sjukt bra, tror jagBehövs handledsbilder!
Vem blir först i tråden med den nya på?![]()
Hoppla! Fan vad stort. Grattis!Om allt går enligt plan ska det finnas en LE på handleden om två veckor (betald är den) Har iallafall köpt natot som åker på direkt. Matchar sjukt bra, tror jag
![]()
Tackar, skam den som ger sig för att bli en i sekten.Hoppla! Fan vad stort. Grattis!
Du har en vision av två feta och fula individer som fortplantar sig och får ett a-barn? Hänger inte med i ekvationen.Jag gillar faktiskt de här nya ssw. Håller tummarna för en modell\variant utan datum med streck för varje minut på dykring. Tänk typ sinn u1 våldför sig på en pelagos. Detta är avkomman. Gärna färgglad.
Hahaha! Ja va fan. Ekvationer var aldrig min starka sida.Du har en vision av två feta och fula individer som fortplantar sig och får ett a-barn? Hänger inte med i ekvationen.