Såklart, en av dom bästa!Lika nöjd idag![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såklart, en av dom bästa!Lika nöjd idag![]()
![]()
Måste faktiskt säga, Compressor på nato är en jövligt snygg och bekväm kombo! Nästan så att jag ibland glömmer bort mitt stora problem med avsaknad av länk, men bara nästan.
Ha en fin kväll alla Zodiacs!![]()
Preciiiiis! Den tanken har jag haft i typ 6 månader. Men längre än så kom jag tydligen inte. Får hämta inspiration från dina bilderFunderar och testa ett Bond Nato på min 9250gillar ju länken men kul o testa
Lägger upp en bild då![]()
Preciiiiis! Den tanken har jag haft i typ 6 månader. Men längre än så kom jag tydligen inte. Får hämta inspiration från dina bilder![]()
Har att göra med min bund-fetisch. Jag är så löjligt nöjd just nu.Oj 6 månader, ja det är ju tanken som räknas.. ja då får jag ju byta snart då
![]()
Bund är ju så bad-ass det kan bli.Har att göra med min bund-fetisch. Jag är så löjligt nöjd just nu.
Konstatera att den är snygg på allt.Sådär
Vad tycks??![]()
![]()
![]()
![]()
Stenhårt. Enda i Sverige och en av 82 i världen... se och lär Omega...
Fortfarande kär![]()
Konstatera att den är snygg på allt.
Tycker den gör sig bättre på NATO än på länk.Måste faktiskt säga, Compressor på nato är en jövligt snygg och bekväm kombo! Nästan så att jag ibland glömmer bort mitt stora problem med avsaknad av länk, men bara nästan.
Är nästan beredd att hålla med. Får helt enkelt beställa hem ett gäng ombytenTycker den gör sig bättre på NATO än på länk.Har inte ångrat mig sedan jag monterade bort länken.
Bildkavalkad (är lite lat här och återpublicerar redan postade bilder...):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Öh du! Vart köpte du grön/gula natot?Tycker den gör sig bättre på NATO än på länk.Har inte ångrat mig sedan jag monterade bort länken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja du, förväntas jag ha koll på var jag köper in varje liten tygbit (har ju en hel delÖh du! Vart köpte du grön/gula natot?
Det grön/gula natot va ju riktigt fint påTycker den gör sig bättre på NATO än på länk.Har inte ångrat mig sedan jag monterade bort länken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det här är stort Andy! Att den största klockslampan i Sverige skulle gå och bli monogam...Happy måndag allihopa!!![]()
Detta är nog för övrigt det längsta förhållande jag har haft med en klocka... börjar bli så bekväma att vi skiter med öppen dörr numera![]()