Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tumregel = svärtade index i bezel på Skin (som din) och du har en modell som inte funkar på originallänk.@Eric Jajjamensan P såg i din annons att du skrev att originallänken i passar på vissa skin även fast det är samma modell, vad är det som gäller?
Jaha där ser man. Väldigt konstigt måste jag säga. Är det något annat som skiljer och varför fungerar inte originallänken, är luggarna annorlunda?Tumregel = svärtade index i bezel på Skin (som din) och du har en modell som inte funkar på originallänk.
Det är inte samma modell. Din heter ZO9203 och min ZO9201.
Hålen för sprint är inte lika placerade. Varför? Det får du ta med Zodiac.Jaha där ser man. Väldigt konstigt måste jag säga. Är det något annat som skiljer och varför fungerar inte originallänken, är luggarna annorlunda?
Har aldrig hört att det är olika variationer om man köper den på länk eller läder. Roligt att de faktiskt har tagit sin tid dock. Vilket föredras generellt?Hålen för sprint är inte lika placerade. Varför? Det får du ta med Zodiac.
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Finns det någon som har en sådan här till salu?![]()
Denna är superball! Och sjukt ovanlig, särskilt på länken.
Snyggt! Den där GMTn är sjukt bra.Fick hem detta som komplement till länkarna och banden jag har till klockan, fick även med ett case på köpet vad jag nu ska ha det till![]()
Ja den är riktigt bra, jag har knappt använt den dock för att jag inte orkat korta länkar och haft den på läder, men tycker den förtjänar en länk. Men blir att fixa det nu i veckan!Snyggt! Den där GMTn är sjukt bra.
Dags för beach2018?Gissa vem som har handlat sig lite tjock![]()
Ja det kan man säga. Nya köpet hör definitivt hemma på playan 2018.Dags för beach2018?
Var inte svår. Vattna den jäveln ordentligt...Törstig jäkel det här..![]()