• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Tar en väntöl med entrébiljetten till denna tråd - en tråd som gjorde att jag fick upp ögonen för Zodiac :)
C2553E52-256E-4293-A0D5-CB84AEC73C57.jpeg
Hurra för den här jävla tråden dårå!

Jag blir så jävla glad! @Andersglassar ger mig en länk, utan krav på motprestation...
Det är så generöst, positivt och föredömligt.
Nu var han snäll nog att låta mig plocka ihop ett litet surprize kit som tack, men ändå...
Såhär var det mer förr på klockforum. Osjälviskt, generöst som ett brödraskap under samma diagnos. Själv har man ibland blivit bitter av summan av sådant som inte varit så lyckat över tid. Men så händer något sådant här.
Så i god anda av paying-it-forward ska jag försöka hitta tillfällen att skicka glädjen vidare i tråden.
Hurra för idag å ha det gott mina vänner!
55F22329-54E5-4519-A48D-5C4619DA2CA1.jpeg

Man blir alltid så glad av att komma in på den här delen av forumet. Tack Eric för alla bra diskussioner och den här tråden.
Här kommer den lilla zodiacfamiljen jag har.
Funderar nu på vem som ska få det vackra damuret.
1517054736332885545325.jpg

Tillbaka
Topp