Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Hurra för den här jävla tråden dårå!Tar en väntöl med entrébiljetten till denna tråd - en tråd som gjorde att jag fick upp ögonen för Zodiac
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hurra för den här jävla tråden dårå!Tar en väntöl med entrébiljetten till denna tråd - en tråd som gjorde att jag fick upp ögonen för Zodiac
![]()
Snygg. Men visst hade det passat med borstade bandhorn till den tavlan.Så här ligger det till...
Denna landar om en vecka eller två..,
Kommer modifieras med boett som tar länk (om originalet inte funkar)...![]()
Stort grattis. Jag har en länk till min som bara ligger om du vill ha.Så här ligger det till...
Kommer modifieras med boett som tar länk (om originalet inte funkar)...![]()
Välkommen till galenskapen och grattis till en fin zodiacTar en väntöl med entrébiljetten till denna tråd - en tråd som gjorde att jag fick upp ögonen för Zodiac
![]()
Klockan är jättefin men hur tycker du formatet funkar?Tar en väntöl med entrébiljetten till denna tråd - en tråd som gjorde att jag fick upp ögonen för Zodiac
![]()
Du är för rolig med din hang-up på hornenSnygg. Men visst hade det passat med borstade bandhorn till den tavlan.
Tackar och grattis till att ha micklat ihop en 100% genuine GMT. Länken är sjukt bra.Man blir alltid så glad av att komma in på den här delen av forumet. Tack Eric för alla bra diskussioner och den här tråden.
Här kommer den lilla zodiacfamiljen jag har.
Funderar nu på vem som ska få det vackra damuret.![]()
Ammen visst du. Ser skarpt ut. Grattis.Blev riktigt bra med länk! @Eric Jajjamensan P![]()
Jävligt bra! Grattis.Blev riktigt bra med länk! @Eric Jajjamensan P![]()
Tack!Jävligt bra! Grattis.
TackAmmen visst du. Ser skarpt ut. Grattis.
Riktigt fräsch!Blev riktigt bra med länk! @Eric Jajjamensan P![]()
Så till er som har en compressor där inte originallänk passar så finns denna länken att hämta hem från eBay för en rödingBlev riktigt bra med länk! @Eric Jajjamensan P![]()
Ja, tack själv! Måste säga att det blev ett bra komplement till den andra länken! Riktigt nöjd!Tackar och grattis till att ha micklat ihop en 100% genuine GMT. Länken är sjukt bra.
Ja, tack själv! Måste säga att det blev ett bra komplement till den andra länken! Riktigt nöjd!
Så här ligger det till...
Kommer modifieras med boett som tar länk (om originalet inte funkar)...
![]()
Jäpp, i princip, men inte jag själv utan uris.Menar du att du ska byta boett? Alltså flytta över tavla visare bezel etc till en annan boett från en annan klocka? För mig låter det helt crazy
Nix är en zodiac professional gmt sen lyckades jag jaga rätt på en originallänk till den. Eric kan nog säkerligen mycket mer om denÄr det en sea wolf 52 du byggt om?
I så fall, vad är det för länk?
Grattis å välkommen!Årets första klockköp blev min entrebiljett till den här tråden!
Ser fram emot att få hem den, var ändå en klocka från min önskelista!
![]()
Tackar! Boetten ser skarp ut, den har signerad originalkrona och den ska funka fint! Hoppas på det bästa!Grattis å välkommen!
Yepp, bra kombo!Vad tycker ni funkar den på det lädret![]()