Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aktuell! Spännande som fan med hur re-issuen kommer att tas emot. I och med att den verkligen sticker ut så kan det gå hur som helst. Tror inte den breakar utanför nerdworld.I ett skyltfönster i Gbg
Sommar här också, speed wheel på gummiGo helg!
Laddar för sommaren...
Mmmm, verkar vara den som väcker mest känslor. Till salu btw. PMa vid intresse...
NappatUnderbar och sjukt limiterad. Inga pengar för denna. Någon borde verkligen nappa.[/QUOTE
You lucky bastard
Aaaah, visst fan blir man glad? Vilka härliga klockor!!!
Jag gillar den skarpt men du vet hur min garderob ser ut.Måste jag förnedra klockan genom att lägga den på K&S?
Trodde någon skulle nappa här...
Kanske vi kan ordnaHmmm, det lutar åt att jag behöver en skindiver...
Tredje bilden är grym!Blev lite quartsnostalgisk och började surfa tråden...
Exakt BEHÖVER... Förklara för min fru... En ny Klocka är ofta det som står mellan dig och en fullständig katastrof...Hmmm, det lutar åt att jag behöver en skindiver...
Ja det är mycket som ska ut ur garderoben hemma hos digJag gillar den skarpt men du vet hur min garderob ser ut.
Vad pratar vi för pengar cirka?Måste jag förnedra klockan genom att lägga den på K&S?
Trodde någon skulle nappa här...
Exakt 8500kr. 13000kr att plocka hem från U.S.Vad pratar vi för pengar cirka?
Hurra! Bra gjort!Testar publivet i London tillsammans med Zodiacen. Notera hur snyggt jag matchar grön klocka/strap med färgen på skinnet i soffan!
Brittiskt grön tavla right?Testar publivet i London tillsammans med Zodiacen. Notera hur snyggt jag matchar grön klocka/strap med färgen på skinnet i soffan!
Exakt BEHÖVER... Förklara för min fru... En ny Klocka är ofta det som står mellan dig och en fullständig katastrof...
Ja det är mycket som ska ut ur garderoben hemma hos dig