Man måste ju ta sitt ansvar.Bra! Då slipper jag hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste ju ta sitt ansvar.Bra! Då slipper jag hahah
Om du tröttnar får du höra av dig till mig! HehehMan måste ju ta sitt ansvar.
Will doOm du tröttnar får du höra av dig till mig! Heheh
Du får sluta frestas!
Grattis, znyggt å välkommen in i myset...Ghost beer GMT införskaffad.
![]()
Ämmen bara köp skrället nurå...Du får sluta frestas!
Verkligen spot on! Skulle om jag hade pengarna att lägga just nu!Ämmen bara köp skrället nurå...
Nä faktum är att den blev så lyckad på denna strap att den får hänga med å jobba imorgon. Fanimej en spot-on kombo...
Snygg!Ghost beer GMT införskaffad.
![]()
Bra! Det är en hel del vackert i tråden nu.Ghost beer GMT införskaffad.
![]()
Är det samma storlek på dessa alltså? Bra att veta.Snygg!Var lite sugen på den, men som vanligt var det mercedesvisaren som satte stopp.
Vill du ha ett nytt insert att variera med så har jag detta på min moddade pepsi: https://www.ebay.co.uk/itm/New-Bron...332464?hash=item1a4d8e7930:g:UqcAAOSwAL9UbX-K
Tack. Det är ju för all del inte min första Zodiac, men ändå. Nu ska jag bara hitta en pepsibrorsa åt den så.Grattis, znyggt å välkommen in i myset...
Yes. Ska vara samma. Jag köpte från denna säljare och det satt perfekt.Är det samma storlek på dessa alltså? Bra att veta.
Wow! Ingen dålig entrébiljett! Snyggt och stort grattis till en fantastisk klocka!Sådärja. Får jag vara med i sekten nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lätt som en fjäder i titan. Nätt storlek och sitter bekvämt. Mycket bra skick. Tack @uprof för en trevlig klocka. Återkommer med bättre bilder och tankar när det blir ljusare.Wow! Ingen dålig entrébiljett! Snyggt och stort grattis till en fantastisk klocka!![]()
Grattis till en mycket fin Zodiac. Inte utan att det vattnas lite i mungipan och då trots att jag själv har en ny på armen sedan igår. Inte bra, inte bra alls. Tror fasen jag ska sälja av en av bilarnaSådärja. Får jag vara med i sekten nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lätt som en fjäder i titan. Nätt storlek och sitter bekvämt. Mycket bra skick. Tack @uprof för en trevlig klocka. Återkommer med bättre bilder och tankar när det blir ljusare.
Många rätt som jag sökte
Max 40mm, denna skall vara något mindre mot 39mm
Låg profil, check
Inget datum, check
Baksida utan glas, check
Klassiskt utseende och historia, check check
Får vara med?! Med den där klimpen håller du på att ta över hela skiten!Sådärja. Får jag vara med i sekten nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevligt köp!Sådärja. Får jag vara med i sekten nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skall försöka förmedla lite intryck i helgen. Har lurkat runt mycket här och ta över är nog starkt så här långt. Hängivna postare med fantastiska Zodiacs är bara förnamnet.Får vara med?! Med den där klimpen håller du på att ta över hela skiten!
Välkommen! Liten review kanske?
Pepsin är ju förjävla braTack. Det är ju för all del inte min första Zodiac, men ändå. Nu ska jag bara hitta en pepsibrorsa åt den så.
Oh ja. Säg till om du vill flippa.Pepsin är ju förjävla bra![]()
Sådärja. Får jag vara med i sekten nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så gör samtliga Zodiac-lovers i denna tråd varje helg. Eller är det bara jag?Vi går all in och ser på filmen med en re-issue på armen. Finns på netflix...
![]()