Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Någon slipar argumenten...En ny klocka är det som står mellan en lyhörd och kärleksfull man eller ett apatiskt kolli i soffan ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon slipar argumenten...En ny klocka är det som står mellan en lyhörd och kärleksfull man eller ett apatiskt kolli i soffan ;D
Varför inte måste göra plats ,helt oanvänd i låda länk inte kortad.En skindiver kanske?
Måste jag förnedra klockan genom att lägga den på K&S?
Trodde någon skulle nappa här...![]()
Fantastiskt fina, gärna fler bilder!![]()
Mögelbo!
Snygg bild på fin klocka!Dagens...
![]()
Tack!Snygg bild på fin klocka!![]()
Tackar! Kommer bilder så småningom..Fantastiskt fina, gärna fler bilder!
Grattis, riktigt fin!Nu har den kommit. Min Sea wolf.
Väntan kändes fruktansvärt lång och varade i tre hela dygn.
Om inte Postnord börjar dela ut på helgdagar så tycker jag vi skippar dessa ledigheter omgående.
Efter första intrycket så känns den fantastiskt bra och tavlan är grym. Sitter perfekt med sina 40mm. Mer än nöjd.
Tack igen Eric för en riktigt fin pjäs och
gummistronkarna kommer att sitta fint när det blir badtider. Satte den tillfälligt på ett grönt Hadley Roma som passade bra till det gröna i indexen på tavlan.
Kommer förmodligen att som nykär bomba tråden så ni får ha överseende med detta.
![]()
Många tackGrattis, riktigt fin!
Bomba på!!!Nu har den kommit. Min Sea wolf.
Om inte Postnord börjar dela ut på helgdagar så tycker jag vi skippar dessa ledigheter omgående.
Efter första intrycket så känns den fantastiskt bra och tavlan är grym. Sitter perfekt med sina 40mm. Mer än nöjd.
gummistronkarna kommer att sitta fint när det blir badtider. Satte den tillfälligt på ett grönt Hadley Roma som passade bra till det gröna i indexen på tavlan.
Kommer förmodligen att som nykär bomba tråden så ni får ha överseende med detta.
![]()
Bomba på! Jag väntar på länk till min sjödrake men då den är beställd från Strapcode får la jag vara nöjd om den kommer innan midsommar.Nu har den kommit. Min Sea wolf.
![]()
Ja inte roligt alls. PostNord har rejäla problem med paket utanför EU. Håll ut.Bomba på! Jag väntar på länk till min sjödrake men då den är beställd från Strapcode får la jag vara nöjd om den kommer innan midsommar.
It took PostNord a month to send my package.Bomba på! Jag väntar på länk till min sjödrake men då den är beställd från Strapcode får la jag vara nöjd om den kommer innan midsommar.
Trevlig den där
Great. Then I’ll have it before the summer is over. I hope.It took PostNord a month to send my package.
Köpte du den på blocket eller?Ghost beer GMT införskaffad.
![]()
Japp.Köpte du den på blocket eller?
beautifulGhost beer GMT införskaffad.
![]()
Bra! Då slipper jag hahah