• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
40mm wolf Dotterns
53BB8328-4DD8-497F-86EF-39851A0F1466.jpeg

Tänk på att det är en tjej som samlat dessa i dag 15 år har nog pågått i 10 år skulle någ tro trådens yngsta medlem.I kvll plockade vi fram dessa och pratade lite gamla minnen. Dom här hör liksom till går nog inte göra sig av med,om jag skulle fråga. Jag säger hon är bortskämd hon svarar va då det här är ju bara några stycken.

Senast ändrad:
Jag har just fått upp ögonen för Zodiac - kul att detta verkar vara en sån aktiv tråd :)

Fick se en nyare Zodiac Sea Dragon automatic med glasbaksida och blev fast. Vet någon vars man kan få tag på dessa?
Finns ingen ÅF i Sverige. Så det är K&S, Tradera, eBay eller dylikt. Grymma klockor är det i alla fall. Gravt beroendeframkallande..

Jag har just fått upp ögonen för Zodiac - kul att detta verkar vara en sån aktiv tråd :)

Fick se en nyare Zodiac Sea Dragon automatic med glasbaksida och blev fast. Vet någon vars man kan få tag på dessa?
Kul märke, spräcklig historia som har något kul för alla plånböcker. Och sedan är den sköna inkluderande Z-tråden inte oviktig del i entusiasmen. Klart du ska fixa en Z.

Ligger några SD på bukten billigt.

Tillbaka
Topp