Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Min ghost beer fick en pepsibrorsa.
Klass på den, stort grattis!Min ghost beer fick en pepsibrorsa.
Fin duo det där. Skulle kunna tänka mig båda två .Gruppbild!
De är i ärlighetens namn bara ett substitut för den nedanför. När jag hittar en sån blir det flipp.Fin duo det där. Skulle kunna tänka mig båda två .
Men den är ju så liten...De är i ärlighetens namn bara ett substitut för den nedanför. När jag hittar en sån blir det flipp.
Jag gillar ju småttigt.Men den är ju så liten...
Jag älskar designen men drar en absolut gräns vid 39mm för klocka med indexerad Bezel. Men en smarrig re-issue är välkommen...Jag gillar ju småttigt.
Är osäker på hur stor den där är? 34 eller 36? Alldeles oavsett är det klart mumma om du frågar mig.Jag älskar designen men drar en absolut gräns vid 39mm för klocka med indexerad Bezel. Men en smarrig re-issue är välkommen...
Det skulle vara enastående!Jag älskar designen men drar en absolut gräns vid 39mm för klocka med indexerad Bezel. Men en smarrig re-issue är välkommen...
Fast en länk till godbiten hade varit lök på laxen? Eller hur?Solsken ute och ett solsken på handleden.
För tillfället så önskar jag inte så mycket mer .
Absolut, sitter vid postlådan och väntar varje dag. Snart inga semesterdagar kvar .Fast en länk till godbiten hade varit lök på laxen? Eller hur?
my favorite
Grym länk på den!
Racinglänk är seriöst badass!!! Sjukt ovanliga särskilt i detta krispiga skick. @Morotsmannen sitter på världens mest välskötta Z-samling.Grym länk på den!
Fantastiskt vilken skattkammare du har.
Instämmer. Du förgyller tråden.Fantastiskt vilken skattkammare du har.
Bara att lyfta på hatten och njuta av det som visas .