Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det alltså i filmen om zodiacmördaren som de flashar zodiacdinkor?Nummer två från filmen
![]()
YesÄr det alltså i filmen om zodiacmördaren som de flashar zodiacdinkor?
Är det en am-länk?More retro style
![]()
Yes it is a zodiac strap but from another modelÄr det en am-länk?
Racinglänken till Quartz SD.Är det en am-länk?
Jätte fint gummi, matchar bra! Måste ju vara en perfekt-match till den svart/vita SeaDragonen med speciella tavlan.FREEEEEDAG! Ha d gott!![]()
Du gjorde ett riktigt bra jobb med den!Ni som möjligtvis följde historien om denna Sea Dragon som jag köpte av @Eric Jajjamensan P och som började på sidan 235 så är den kvar och väntar på sommaren. Lite försmak idag
![]()
Jag kom åt två av dessa och köpte dem mest för banden. Tycker tvärtom. Om man ska matcha så specifika mönster så ska det vara på pricken. Här skiljer sig kamouflagemönster sig för mycket åt.Jätte fint gummi, matchar bra! Måste ju vara en perfekt-match till den svart/vita SeaDragonen med speciella tavlan.
Ha, ha, haFrån filmen
![]()
Bra där. Blir det dags för bad skall jag kränga på mitt oreanga Borealisgummi. Har bara torrkollat hur färgen passar och det var helt ok.Sommarfeeling i norra Skåne. Fick bli ett sommargummi idag. Allt klär ju en skönhet. Trevlig helg på er.
![]()
Grym matchning.Testing testing!![]()
Ja, det blev riktigt bra. Fick rota djupt i bandlådan. Ibland har man turGrym matchning.
Spot-onTesting testing!![]()
Och bäst av allt är att det inte bygger höjd under boetten...Testar det olivgröna extrabandet som följer med. Bekvämt och ger klockan en feeling av vintage military...
![]()
![]()
![]()
Nu är du fan bara dryg och elak...Testar det olivgröna extrabandet som följer med. Bekvämt och ger klockan en feeling av vintage military...
![]()
![]()
![]()
Den länken på Villes sjödrakeMore retro style
![]()
Ni som möjligtvis följde historien om denna Sea Dragon som jag köpte av @Eric Jajjamensan P och som började på sidan 235 så är den kvar och väntar på sommaren. Lite försmak idag
![]()
Makalöst fin. Man är ju konstant sugen på nytt. Inte så konstigt när man blir matad med ögongodis som denna.Hur det än är så förblir min mod favoriten. Helt enkelt perfekt...
Å det där snuskigt inslitna och tvälblekta bundet är ruggigt bra.![]()