B
Banankontakt
Guest
Ligger några på bukten billigt.
Jag ska kolla in det, tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger några på bukten billigt.
ZO9902 är magisk på sommaren.Jag ska kolla in det, tack för tipset!
Finns ingen ÅF i Sverige. Så det är K&S, Tradera, eBay eller dylikt. Grymma klockor är det i alla fall. Gravt beroendeframkallande..
Förresten, du sitter inte på något med ”petroleumfärgad” tavla?Har inte räknat kommer inte göra heller skönast inte veta ,man får tänka så att har haft mycke skoj för inte så mycke peng.
Hhhm, I like. Svåra prylar.Förresten, du sitter inte på något med ”petroleumfärgad” tavla?
För mig att jag såg en sådan i tråden för några år sedan, skulle vara den ultimata sommarklockanHhhm, I like. Svåra prylar.
Svinläcker och ruggigt ovanlig. De svåraste är petrol, grå och den äppelgröna. Så happy hunting. Jag minns faktiskt inte om jag riggat @Morotsmannen med en...För mig att jag såg en sådan i tråden för några år sedan, skulle vara den ultimata sommarklockan
No en blå har jagFörresten, du sitter inte på något med ”petroleumfärgad” tavla?
Den där är grymt fin!Mot varmare breddgrader. Enkel ledtråd på resmålet är filmfestival. Givetvis med Sea Wolf som reskamrat , vad annars.
![]()
Ja, jag är grymt nöjd med den, men jag väntar ju på något som också är en riktig höjdareDen där är grymt fin!
Välkommen till oss med gmt PepsisRiktig cool 90tals Zodiac gmt ref: 806.21.03![]()
![]()
![]()
Hehe..tack..Välkommen till oss med gmt Pepsis![]()
Den klockan passar i allt som sätts påVa säger ni godkänt eller![]()
Kanon!Va säger ni godkänt eller![]()
Jamen då kör jag ,har ju skruvad krona så klarar dykning.snart resa.
Och kronograf för att klocka drinkenJamen då kör jag ,har ju skruvad krona så klarar dykning.snart resa.
Och vända sidaJamen då kör jag ,har ju skruvad krona så klarar dykning.snart resa.
Jag tycker 9251:an hamnat i någon form av oförtjänt skamvrå här på KS. Kanske ringar på vattnet av den där tröttsamma diskussionen om vilka modeller som tar originallänken.Sea wolfen levererar. Spelar ingen roll om det är sol eller moln. Det skiner så gott om handleden ändå.
![]()
Instämmer. Tycker den är grym.Jag tycker 9251:an hamnat i någon form av oförtjänt skamvrå här på KS. Kanske ringar på vattnet av den där tröttsamma diskussionen om vilka modeller som tar originallänken.
Men jag tycker klart det är en underbart vacker dykare. Helt på egna meriter. Så det glädjer mig att denna får utrymme och din entusiasm så att fler kan upptäcka den. Dina snygga bilder får fram den.
Kör hårt för fan!!!
Tackar för det och håller med. Den är makalöst bra och ska absolut inte sitta i någon skamvrå. Upptäcka den gör man, bara man ger den ett ögonkast. Sen är det körtJag tycker 9251:an hamnat i någon form av oförtjänt skamvrå här på KS. Kanske ringar på vattnet av den där tröttsamma diskussionen om vilka modeller som tar originallänken.
Men jag tycker klart det är en underbart vacker dykare. Helt på egna meriter. Så det glädjer mig att denna får utrymme och din entusiasm så att fler kan upptäcka den. Dina snygga bilder får fram den.
Kör hårt för fan!!!
Väldigt schysst sommardinkaTackar för det och håller med. Den är makalöst bra och ska absolut inte sitta i någon skamvrå. Upptäcka den gör man, bara man ger den ett ögonkast. Sen är det kört.