A really nice couple. Congrats.Sisters
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
A really nice couple. Congrats.Sisters
![]()
Denna ska iväg nu![]()
den är i ett super skick
Lämna ett rimligt bud så är den din! Innan den åker ut på köp/sälj
Spännande !Borta bra men hemma bäst. Vi hann hem i tid. För att inte trötta ut tråden med bilder på Wolfen så väntar vi med spänning på att hans lite äldre och blinde bror (gåta för den inbitne trådläsaren) ska komma hem. Han går med käpp dagtid men på natten är han inte nådig. Känn på den. Snart, mycket snart.
![]()
Ja, mycket spännande. Själv är jag lika spänd inför detta som en sån där kungsfjäder man hade och tränade med i ungdomen. Den man allt som oftast fick i ansiktet när muskulaturen slokadeSpännande !
Ha, haJa, mycket spännande. Själv är jag lika spänd inför detta som en sån där kungsfjäder man hade och tränade med i ungdomen. Den man allt som oftast fick i ansiktet när muskulaturen slokade.
Nice! Det är så det pirrar till faktiskt
Ja lite, bästa är ju är att jag har ett nos case + vridning om något skulle hända dettaNice! Det är så det pirrar till faktiskt![]()
Trevlig patina. Gillar att lumen släppt på minutvisaren. Vad är det för ålder på en sådan och referens om du vet?Ha en trevlig helg Zodies!
![]()
Tack. Tycker också att lumesläppet är mysigt.Trevlig patina. Gillar att lumen släppt på minutvisaren. Vad är det för ålder på en sådan och referens om du vet?
Vet du när dom tillverkades exakt? Årtal?Tack. Tycker också att lumesläppet är mysigt.
Klockan är en moddad pepsi med ref 806.21.03. (Jag tror att ref för root beer-varianten är 806.22.06.) Åldersmässigt skulle jag gissa på tidigt nittiotal.
EDIT: Japp, hade rätt på reffarna...
![]()
Nix.Vet du när dom tillverkades exakt? Årtal?
Ok läste 1995 någonstans..
Wow!Beat me if you can
![]()
I Love it!! Mystery dial is so coolBeat me if you can
![]()
Ååå vad fin den är. Den gillar solen.Bling bling på er Zodiacs
![]()
Bling bling på er Zodiacs
![]()