Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Kör hårt!Du ska inte heller bära falsk vittnesbörd mot din Zodiac, inte heller missbruka Zodiacens eller din sektledares namn ty Zodiaken ska inte låta den gå ostraffad som missbrukar hans namn(jävla öl)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör hårt!Du ska inte heller bära falsk vittnesbörd mot din Zodiac, inte heller missbruka Zodiacens eller din sektledares namn ty Zodiaken ska inte låta den gå ostraffad som missbrukar hans namn(jävla öl)
Det är sen gammalt..Jag skriver mina bästa poster på öl.
Mitt gillande var till whiskyn, inte att du blir zodiaclös en vecka.Det är sen gammalt..
Tyvärr var det torrt i kylen, tagit en whiskey istället.
Blir Zodiac fri i en vecka nu, tråkigt nog. Men vågar inte låta sjödraken bada utan trycktest, så hoppas vi på fler Zodiacs när man är hemkommen igen!
Ja den sitter som en smäck!Pang! Full-pott på den kombon. Fantastisk klocka.
Ska du knipa den jag har ögonen på?Det är sen gammalt..
Tyvärr var det torrt i kylen, tagit en whiskey istället.
Blir Zodiac fri i en vecka nu, tråkigt nog. Men vågar inte låta sjödraken bada utan trycktest, så hoppas vi på fler Zodiacs när man är hemkommen igen!
Väldigt sugen! Men vi får se.. bevakar den för fullt..Ska du knipa den jag har ögonen på?
Också väldigt sugen, men får se vart det tar vägen, har somsagt väldigt tajt budget just nu!Väldigt sugen! Men vi får se.. bevakar den för fullt..
Edit; eller så låter jag dig ta den, kommer ju fler chanser på andra modeller..
Snyggo!Ha den äran Sverige!![]()
En smärtsamt övertydlig bild, jag behöver fler zodiac, men grattis till en fin samling! Var i landet var det du huserade? Nu när tråden gått nytt liv finns det ju underlag för en hejdundrande GTG!Första maj var klocklådan ganska tråkig och kändes som ett torrt och tomt skal. Den 5 juni har jag den absolut trevligaste "klockpark" som jag någonsin haft. Har inte heller blivit ruinerad på kuppen vilket får ses som ett stort plus.
I ett lätt lyckorus sänder jag härmed en tacksam och hjärtlig nationaldagshälsning till er alla och må Zodiacen vaka över oss även i fortsättningen.
"Zodiac - när Rolex inte räcker till"
![]()
En gtg hade varit fantastiskt kul. Jag finns i Osby, i norra Skåne.En smärtsamt övertydlig bild, jag behöver fler zodiac, men grattis till en fin samling! Var i landet var det du huserade? Nu när tråden gått nytt liv finns det ju underlag för en hejdundrande GTG!
Så var det! Jag finns i Malmö, och trådens Hans Scheike (aka @Eric Jajjamensan P ) närheten av Ljungby om jag minns rätt. @Andy McB i Jönköping? Övriga har jag inte koll på, nen nog borde vi kunna hitta en plats med rimligt köravstånd!En gtg hade varit fantastiskt kul. Jag finns i Osby, i norra Skåne.
Älskar din tag line.Första maj var klocklådan ganska tråkig och kändes som ett torrt och tomt skal. Den 5 juni har jag den absolut trevligaste "klockpark" som jag någonsin haft. Har inte heller blivit ruinerad på kuppen vilket får ses som ett stort plus.
I ett lätt lyckorus sänder jag härmed en tacksam och hjärtlig nationaldagshälsning till er alla och må Zodiacen vaka över oss även i fortsättningen.
"Zodiac - när Rolex inte räcker till"
![]()
Strax utanför Jönköping i Spexeryd. Shit you not.Så var det! Jag finns i Malmö, och trådens Hans Scheike (aka @Eric Jajjamensan P ) närheten av Ljungby om jag minns rätt. @Andy McB i Jönköping? Övriga har jag inte koll på, nen nog borde vi kunna hitta en plats med rimligt köravstånd!
Edit: bor i Malmö men reser regelbundet till Gbg, Sthlm, Lkp och Jkp
Spexeryd, vi kan modda med boetter i mangan! Hublot watch out!Strax utanför Jönköping i Spexeryd. Shit you not.
Ja det känns absolut inte omöjligt, bara man hittar en dag som passar.Så var det! Jag finns i Malmö, och trådens Hans Scheike (aka @Eric Jajjamensan P ) närheten av Ljungby om jag minns rätt. @Andy McB i Jönköping? Övriga har jag inte koll på, nen nog borde vi kunna hitta en plats med rimligt köravstånd!
En ren sanning. Dom som säger att det inte stämmer är bara avisÄlskar din tag line.
A true story![]()
Så var det! Jag finns i Malmö, och trådens Hans Scheike (aka @Eric Jajjamensan P ) närheten av Ljungby om jag minns rätt. @Andy McB i Jönköping? Övriga har jag inte koll på, nen nog borde vi kunna hitta en plats med rimligt köravstånd!
Jag gillar den på håll. Skulle själv köpt 40mm limiterat. Inte upphetsad över länk på en aviator-ish klocka.
Jag tycker den är ruggigt fin och skulle definitivt kunna tänka mig en sådan (det kan definitivt inte min fru tänka sig
Du har för få klockor. Det gäller att ha tillräckligt många så hon inte hänger med i svängarnaJag tycker den är ruggigt fin och skulle definitivt kunna tänka mig en sådan (det kan definitivt inte min fru tänka sig).
Helt rätt ha många då märker dom inte om det kommer en till.Du har för få klockor. Det gäller att ha tillräckligt många så hon inte hänger med i svängarna
Skulle föredra 40mm min jag vill ha länk. Helt rätt länk också rak och toolig