Smack! Fläskläpp 1.0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smack! Fläskläpp 1.0
Jag säger köp. Det som möjligen ser skumt ut är ett runt datumfönster klockan 4,5...
Ja man kunde ju låtit bli att måla en vit ring runt datumfönstret. Då hade det smält in bättre i tavlan.Jag säger köp. Det som möjligen ser skumt ut är ett runt datumfönster klockan 4,5...
Himla trevligtEn smärtsamt övertydlig bild, jag behöver fler zodiac, men grattis till en fin samling! Var i landet var det du huserade? Nu när tråden gått nytt liv finns det ju underlag för en hejdundrande GTG!
Mäktig på mesh. Doppa den nu då![]()
Närmare nu...
Känns konstigt placerad men jag gillar verkligen att den är rund!Jag säger köp. Det som möjligen ser skumt ut är ett runt datumfönster klockan 4,5...
Känns som ni är positiva. Återstår att klicka på Köp alltså.Känns konstigt placerad men jag gillar verkligen att den är rund!![]()
Mäktig på mesh. Doppa den nu då.
Tråkigt, men hoppas det fixar sig! Här kommer en bild också..Jag smäller av. Efter att pillat lite mer på min Zodiac upptäcker jag att uppdraget känns knepigt och att rotorn vid långsamma uppdrag roterar med vid manuellt uppdrag. Förbaskade klåpare på Fossil. Nu har jag lämnat in den till min lokala urmakare som jag vet är kunnig för ett utlåtande och eventuell justering trots drygt ett år garanti till. Blev så förbannad så jag knatade rakt in på klockmaster och köpte en digital Casio. Blidbomba mig in i döden nu.
Rimlig förväntan i pris 5000-6000kr utan länk och 6000-9500kr med länk för Sea Wolf 53 reissue begagnat. Lägre?! Klipp den utan att tänka...Trevligt nationaldagsfirande på er!
När man väl ögonen har fastnat för något är det svårt att få ögonen på annat.. och mina ögon vill se en Zodiacs compressor på min arm. Efter att beskådat era skönheter, vill jag ju självklart vara en del av denna exklusiva societet på KS.
Så min fråga är, hur mycket tror ni man får vara beredd att lägga för en bättre begagnad sea wolf?
Har äntligen förstått mig på bevakingstjänsten på tratten! så nu ser man när det kommer upp
Lite off topic, har jag en nybörjare fråga
Om det finns kogin skillnad mellan super sea wolf / sea wolf, eller om det bara är en förkortning?
Ha en trevlig kväll allihopa!
Ahh, trist. Hoppas det det är enkelt att fixa så det löser sig snabbt. Den är för bra för att åka i en låda fram och tillbaka. Bildbomb efterfrågades så här kommer en svart, skinande och potent handledsgranatJag smäller av. Efter att pillat lite mer på min Zodiac upptäcker jag att uppdraget känns knepigt och att rotorn vid långsamma uppdrag roterar med vid manuellt uppdrag. Förbaskade klåpare på Fossil. Nu har jag lämnat in den till min lokala urmakare som jag vet är kunnig för ett utlåtande och eventuell justering trots drygt ett år garanti till. Blev så förbannad så jag knatade rakt in på klockmaster och köpte en digital Casio. Blidbomba mig in i döden nu.
Snygg som bara den. Bomba påAhh, trist. Hoppas det det är enkelt att fixa så det löser sig snabbt. Den är för bra för att åka i en låda fram och tillbaka. Bildbomb efterfrågades så här kommer en svart, skinande och potent handledsgranat.
![]()
Jag smäller av. Efter att pillat lite mer på min Zodiac upptäcker jag att uppdraget känns knepigt och att rotorn vid långsamma uppdrag roterar med vid manuellt uppdrag. Förbaskade klåpare på Fossil. Nu har jag lämnat in den till min lokala urmakare som jag vet är kunnig för ett utlåtande och eventuell justering trots drygt ett år garanti till. Blev så förbannad så jag knatade rakt in på klockmaster och köpte en digital Casio. Blidbomba mig in i döden nu.
Rimlig förväntan i pris 4500-6000kr utan länk och 6000-9500kr med länk för Sea Wolf 53 reissue begagnat. Lägre?! Klipp den utan att tänka...
Traditionellt (pre Dot) var Sea Wolf= 200m och den mindre dykaren. Super Sea Wolf 75atm i supersvullo boetten med låst bezel.
Dessa har numera slagits ihop. Nu heter både lillen och svullot Super Sea Wolf. Enligt ryktet beroende på fortsatta rättighetsproblem med endast Zodiac Sea Wolf. Obekräftat dock.
Nu särskiljs de istället på nummer. Super Sea Wolf 53 och 68. Som står för årtal för lansering.
![]()
Ja det var ju tråkigt att höra...
Haha ja det är precis då jag känner mig med den. Funderar på att döpa om frugan till Pussy...Pushy, Pushy Galore.Den där känns som en ung Sean Connery i tighta speedos på en öde ö med en cigarr i munnen, Pheet!
TristJag smäller av. Efter att pillat lite mer på min Zodiac upptäcker jag att uppdraget känns knepigt och att rotorn vid långsamma uppdrag roterar med vid manuellt uppdrag. Förbaskade klåpare på Fossil. Nu har jag lämnat in den till min lokala urmakare som jag vet är kunnig för ett utlåtande och eventuell justering trots drygt ett år garanti till. Blev så förbannad så jag knatade rakt in på klockmaster och köpte en digital Casio. Blidbomba mig in i döden nu.
Lätt att fastna och uppslukas i den här trådens kvicksandRiktigt trevliga klockor de där!
Var handlar du? Topper?Känns som ni är positiva. Återstår att klicka på Köp alltså.
Mycket trevlig sak...grattis till denNytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()
that's a must. great watchNytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()