Bizcan
Basic
Ja, jag är riktigt nöjd, den tickar på bra och ligger otroligt skönt på handleden. Ska iväg imorgon och fixa lite verktyg så jag kan justera längden lite till!
Är det 18k på boet samt länk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag är riktigt nöjd, den tickar på bra och ligger otroligt skönt på handleden. Ska iväg imorgon och fixa lite verktyg så jag kan justera längden lite till!
Jo men precis! Får försöka fixa innan jag åker iväg i veckan! Tackar återigen!Härligt. Minst halva nöjet med en klocka är ju känslan så hoppas du får ordning på de sista justeringarna. Grattis igen till en phet klocka.
Hmm jadu, är någon typ av plätering på länken, vet inte om bezel är pläterad eller inte, jag skulle gissa på det. Ska se om jag kan få tag på mer information om klockan!Är det 18k på boet samt länk?
Obehaglig braSpecial till Nilas![]()
Så många fantastiska klockorSpecial till Nilas![]()
Är förstummad men inte förvånad
Va sugen på en sådan förr men skaffade denna istället! Är det bra tryck i lumen fortfarande
Faktiskt kanske beror på den ligger i en låda hela tidenVa sugen på en sådan förr men skaffade denna istället! Är det bra tryck i lumen fortfarande![]()
Den är fin den därÄntligen börjar man fatta det faktiskt är SEmEstEr![]()
Många fina Zodiacs i tråden men inte så många V Wolfs, tyvärr. Bra att du också exponerar din för annars blir jag väl snart kölhalad pga upprepningar på minGodkväll Zodies![]()
http://www.vintagezodiacs.comNågon som vet nån man kan maila angående lite semivintage Zodiacs för mer info om modellerna osv? Eller ska man testa Zodiacs egna mail.. De har ju bytt ägare dock
En keeperMånga fina Zodiacs i tråden men inte så många V Wolfs, tyvärr. Bra att du också exponerar din för annars blir jag väl snart kölhalad pga upprepningar på min.
Det där går fan inte av för hackor.
Synd att drömfinalen Sverige mot Brasilien försvann igår. Fotot fick mig oväntat att tänka på det...![]()
Nu börjar vi tagga!! #kämpasverige #footballisnotcomminghome
Mycket trevlig trio förövrigt men du saknar en skin diver?![]()
Tack. Jo jag vet...en skin så hade jag varit nöjd...ett tagMycket trevlig trio förövrigt men du saknar en skin diver?
Håller med men vi får er fram emot en final mot grodätarnaSynd att drömfinalen Sverige mot Brasilien försvann igår. Fotot fick mig oväntat att tänka på det...
Japp om bara några timmar gäller det!Håller med men vi får er fram emot en final mot grodätarna![]()
Riktigt fin trio det där.![]()
Ja fifan...börjar bli lite nervigt redan.Japp om bara några timmar gäller det!