Tack så mycketRiktigt fin trio det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycketRiktigt fin trio det där.
Redan? Jag har varit nervig sen igår förmiddag... Haha. Heja Sverige!Ja fifan...börjar bli lite nervigt redan.
JäppSatan Sverige! Men.. det var rätt väntat.
Bild på världens bästa dykarklocka;
![]()
Älskar QuartzKrono. Måste skaffa en sån sen.. riktigt trevligaEn trippel![]()
Den blå kan jag ta. Sjukt bra ju! Har egentligen aldrig haft ett öga för dessa, men sedan du o @Nilas börjat posta så är jag hooked.
Kan ordnas efter min semesterDen blå kan jag ta. Sjukt bra ju! Har egentligen aldrig haft ett öga för dessa, men sedan du o @Nilas börjat posta så är jag hooked.
Hojta till närmare..Kan ordnas efter min semester
Praktexemplar alla tre.En trippel![]()
FlottersVintage![]()
Du lär inte bli besvikenDen blå kan jag ta. Sjukt bra ju! Har egentligen aldrig haft ett öga för dessa, men sedan du o @Nilas börjat posta så är jag hooked.
Strålande!Nu sitter den skönt![]()
![]()
![]()
Snart tycker jag du ska ta plats och joina KS bästa tråd och bildbombaBra bildbombning nu tycker jag![]()
Måste tyvärr prioritera ett trist sparande (husrenovering) resten av detta år, men min tid kommerSnart tycker jag du ska ta plats och joina KS bästa tråd och bildbomba![]()
Klokt men trist. Men som sagt, din tid kommer och vi finns här ändåMåste tyvärr prioritera ett trist sparande (husrenovering) resten av detta år, men min tid kommer![]()
Det är ofta trist att ta kloka val, så sant som det är sagt.Klokt men trist. Men som sagt, din tid kommer och vi finns här ändå![]()
Du är vår kompis ändåDet är ofta trist att ta kloka val, så sant som det är sagt.
Tack, det uppskattas på riktigtDu är vår kompis ändå![]()