• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Subsec

Rolex
2-Faktor
V-Wolfen fick följa med på äventyr idag, men vi håller oss på land :)
BEA63475-A9F7-43E0-AE00-4608761E7FA8.jpeg
 
Någon som är kunnig nog på Zodiac och kan identifiera vad detta är för någon? Tog den i ett byte och har glömt bort vad han sa att den hette. Vad kan dom tänkas sälja för beg? Hade faktiskt tänkt att sälja den men har ingen aning om vad man rimligt kan begära för den.

Måste dock säga att kvaliten på dem känns jäkligt grym för att inte kosta massor.
Tack på förhand.
552A215B-C447-4A5E-BC6E-EDE8D7C9D149.jpeg
Det är en Sea Dragon Quartz aka bagatell man kan räkna med ca 2000kr. Jag tar den.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Någon som är kunnig nog på Zodiac och kan identifiera vad detta är för någon? Tog den i ett byte och har glömt bort vad han sa att den hette. Vad kan dom tänkas sälja för beg? Hade faktiskt tänkt att sälja den men har ingen aning om vad man rimligt kan begära för den.

Måste dock säga att kvaliten på dem känns jäkligt grym för att inte kosta massor.
Tack på förhand.
552A215B-C447-4A5E-BC6E-EDE8D7C9D149.jpeg
Jag sålde min i höstas för 6k. Den var i bra skick. Kan vara den du nu har, det finns nog bara några få i Sverige.
8DDA23EC-9B6C-4BBB-B0F7-23A91572E6FC.jpeg
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Då konstaterar jag att jag är en elak jävel och att det säkert var i februari. För vem fan är glad februari...
;)
Jag vet att jag fick köpa en annan grej nått djävulskt billigt av en jättesnäll människa i samma veva så jag tänkte på karma och hade ute den för 4500kr men ingen nappade. Då höjde jag priset och glömde bort den. Efter ett par veckor hörde en go gubbe av sig och vill köpa den för begärt pris.
 
Topp