Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Alla undrar hur dinosaurierna utrotades. Lanseringen av den första Zodiacen är svaret.Lite mystisk och farlig. Inte alla som kan tämja dom, men vi kan. Kräver en bestämd handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla undrar hur dinosaurierna utrotades. Lanseringen av den första Zodiacen är svaret.Lite mystisk och farlig. Inte alla som kan tämja dom, men vi kan. Kräver en bestämd handled.
Så jädra bra!
Det är en Sea Dragon Quartz aka bagatell man kan räkna med ca 2000kr. Jag tar den.Någon som är kunnig nog på Zodiac och kan identifiera vad detta är för någon? Tog den i ett byte och har glömt bort vad han sa att den hette. Vad kan dom tänkas sälja för beg? Hade faktiskt tänkt att sälja den men har ingen aning om vad man rimligt kan begära för den.
Måste dock säga att kvaliten på dem känns jäkligt grym för att inte kosta massor.
Tack på förhand.
![]()
Okej att jag inte kan zodiac men jag vet skillnaden på Quartz och automat. Hittade även ursprungsannonsen så har fått mig en lite bättre prisbild om den.Det är en Sea Dragon Quartz aka bagatell man kan räkna med ca 2000kr. Jag tar den.
Ha, haOkej att jag inte kan zodiac men jag vet skillnaden på Quartz och automat. Speciellt när det står på tavlan
Hittade även ursprungsannonsen så har fått mig en lite bättre prisbild om den.![]()
Tack så mycket!Ha, ha
Kolla PM. Lite mer seriöst svar där.
Jag sålde min i höstas för 6k. Den var i bra skick. Kan vara den du nu har, det finns nog bara några få i Sverige.Någon som är kunnig nog på Zodiac och kan identifiera vad detta är för någon? Tog den i ett byte och har glömt bort vad han sa att den hette. Vad kan dom tänkas sälja för beg? Hade faktiskt tänkt att sälja den men har ingen aning om vad man rimligt kan begära för den.
Måste dock säga att kvaliten på dem känns jäkligt grym för att inte kosta massor.
Tack på förhand.
![]()
Det var snabb-affär-pris IMHO.Jag sålde min i höstas för 6k. Den var i bra skick. Kan vara den du nu har, det finns nog bara några få i Sverige.
![]()
Då konstaterar jag att jag är en elak jävel och att det säkert var i februari. För vem fan är glad februari...Snabb och snäll. Är man stark måste man vara snäll. Jag tror dessutom att det lackade mot jul.
Hahaha....nja lite mer är den värd...jag bjuder 2200krDet är en Sea Dragon Quartz aka bagatell man kan räkna med ca 2000kr. Jag tar den.
bought it for 1800 quick dealHahaha....nja lite mer är den värd...jag bjuder 2200kr![]()
perfect fan![]()
Jag är klar! Nu kan säsongen dra igång.
![]()
Jag har givetvis ost också.
Jag vet att jag fick köpa en annan grej nått djävulskt billigt av en jättesnäll människa i samma veva så jag tänkte på karma och hade ute den för 4500kr men ingen nappade. Då höjde jag priset och glömde bort den. Efter ett par veckor hörde en go gubbe av sig och vill köpa den för begärt pris.Då konstaterar jag att jag är en elak jävel och att det säkert var i februari. För vem fan är glad februari...
![]()
Jag kan gärna köpa spännet av digNågon som har användningen för denna?Lila originalgummi på 20mm som jag fick med vid senaste köpet. Inte min färg och har således ingen användning för det men någon kanske har en bagatell som den skulle passa till.
![]()
Znyggt!Ny kombo.
![]()
Tyvärr redan en som huggit på erbjudandet och jag tror han vill ha spännet ocksåJag kan gärna köpa spännet av dig![]()
OkTyvärr redan en som huggit på erbjudandet och jag tror han vill ha spännet också![]()
StiligtNy kombo.
![]()