Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahaha ja eller hur. Hade gjort pendlingen till jobbet lite roligareKosterbåtarna är suveräna. Troligtvis enda delen av Västtrafiks fordonsflotta där man kan köpa bärs ombord. Tänk om 4ans spårvagn hade samma service. Jösses vad spårvagn vi hade åkt då.
Gah...it's super sweetGood morning spamming
Oh yes, let me dive in the sea![]()
Uppladdning inför boot camp och självklart måste en drake med för att skrämma elaka instruktörer![]()
She willOh yes, let me dive in the sea
Vissa fruntimmer är helt orädda...![]()
Jäv***a s***t instruktör. Hon blev inte det minsta rädd för draken. Körde helt slut på mig. Fast SDn höll stilen som vanligt.
Hon var den större draken idagVissa fruntimmer är helt orädda...
Tyvärr var klockan stendöd nu på morgonen så jag antar att urverket inte mår så bra...Äsch det är bara att kronografen inte nollställer helt korrekt så det gör inget. Allt funkar som det ska annars. Tack för hjälpen!
Uteslut batteristop. Verket är känd för blandade och knepiga symtom när nivåerna är låga. Annars har jag ett verk som du får för självkostnad.Tyvärr var klockan stendöd nu på morgonen så jag antar att urverket inte mår så bra...![]()
Fantastiskt fin.Fräsch som en mintpastill.Jag hittade beskrivning av denna klockad färger som jag gillar.
Seafoam green.
Underbar färgsättning.![]()
Absolut. Å de är så jävla mysiga på lädernato. Varm rekommendation för din syrliga Limekaramell.Fantastiskt fin.Fräsch som en mintpastill.
Får prova det pronto vid hemkomst.Absolut. Å de är så jävla mysiga på lädernato. Varm rekommendation för din syrliga Limekaramell.
Jag är jävligt glad att det blev mitt i prick denna gång. MED LÄNKBehöver inga fler klockor, den här sitter som klistrad just nu...
![]()
![]()
Då är vi 2 glada!Jag är jävligt glad att det blev mitt i prick denna gång. MED LÄNK![]()
Skulle varit kvickare på att skriva till Eric..Behöver inga fler klockor, den här sitter som klistrad just nu...
![]()
![]()
Knasbra på Endmill-länken. Har beställt en. Längtar till jag kan hänga den på Superman och Seafoam.Zodiac lime-dragon.![]()
Våga vägra OWGBehöver inga fler klockor, den här sitter som klistrad just nu...
![]()
![]()
Geckota?Knasbra på Endmill-länken. Har beställt en. Längtar till jag kan hänga den på Superman och Seafoam.
Låter som en bra beskrivningJag hittade beskrivning av denna klockas färger som jag gillar.
Seafoam green.
Underbar färgsättning.![]()
Du har rätt! Funkar en stund, men hur kul är det egentligen i längden...Våga vägra OWG
Snygg och sitter förbaskat skönt. Ger lillen ett lite stöddigare intryck.Knasbra på Endmill-länken. Har beställt en. Längtar till jag kan hänga den på Superman och Seafoam.
Tycker dom blir som en annan klocka med länk kontra gummi/läder... 2in1 som en del säger..Snygg och sitter förbaskat skönt. Ger lillen ett lite stöddigare intryck.