Håller med till fullo. Snygga var och en på sitt sätt.Tycker dom blir som en annan klocka med länk kontra gummi/läder... 2in1 som en del säger..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med till fullo. Snygga var och en på sitt sätt.Tycker dom blir som en annan klocka med länk kontra gummi/läder... 2in1 som en del säger..![]()
StrapcodeGeckota?
Mycket bra!Nytt gummi här också. En combo som jag tycker är lyckad.
![]()
Nytt gummi här också. En combo som jag tycker är lyckad.
![]()
Yepp chespest!Från cheapest? Grymt snyggt var det!
Grymt! Mjuknar kanske med tiden? Eller måste man koka det för att få det till rätt form?Yepp chespest!
De är ganska hårda, men har det rätta utseendet.
Ja kanske koka, som med Seiko gummina.Grymt! Mjuknar kanske med tiden? Eller måste man koka det för att få det till rätt form?
Det är denNytt gummi här också. En combo som jag tycker är lyckad.
![]()
Behöver stuka till ett par såna jag med. Baka du det i ugnen eller vad hitta du på?Kokning gjorde mycket åt passformen.
![]()
![]()
![]()
Såg nu att du kokat det...läste lite slarvigtBehöver stuka till ett par såna jag med. Baka du det i ugnen eller vad hitta du på?
![]()
Ny dag, ny drake.
Satan vilken käftsmäll. En färgbombsfestival utan dess like. Närvaro 100%. Gött![]()
Ny dag, ny drake.
...och Bonetto't åt rätt hållSatan vilken käftsmäll. En färgbombsfestival utan dess like. Närvaro 100%. Gött.
Absolut, såg det på en gång...och Bonetto't åt rätt håll![]()
Den kan du gott trippelposta.Dubbel postar från fredagstråden
![]()
Korvade ihop det i ett vattenglas, hopsatt i det hål jag kommer använda, motsvarande min handled. Hällde på kokande vatten. Lät det stå någon minut. Därefter direkt på med kallvatten. Voila, klart.Behöver stuka till ett par såna jag med. Baka du det i ugnen eller vad hitta du på?
Fan Peter, du är ett geni!Korvade ihop det i ett vattenglas motsvarande min handled. Hällde på kokande vatten. Lät det stå någon minut. Därefter direkt på med kallvatten. Voila, klart.
well, I think at the end the band looks great on this picDubbel postar från fredagstråden
![]()
De é sedan gammalt.Fan Peter, du är ett geni!
Exakt så har även jag gjort. Funkar bra.Fan Peter, du är ett geni!
Klurigt tänkt med glaset. Tack för det tipset.Korvade ihop det i ett vattenglas, hopsatt i det hål jag kommer använda, motsvarande min handled. Hällde på kokande vatten. Lät det stå någon minut. Därefter direkt på med kallvatten. Voila, klart.
Strapon anyone ?Strapcode
I’m with you, I like the combo. Prefer jubilee or other metal bracelet, but I think the orange rubber it damn nice too. Zodiac rubber is one of the best I’ve tried actually.well, I think at the end the band looks great on this pic
Hell yeah!!! Och den kombon är ju för fan helt perfekt. Jag grät lite när jag packade klockan.I’m with you, I like the combo. Prefer jubilee or other metal bracelet, but I think the orange rubber it damn nice too. Zodiac rubber is one of the best I’ve tried actually.