• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
I’m with you, I like the combo. Prefer jubilee or other metal bracelet, but I think the orange rubber it damn nice too. Zodiac rubber is one of the best I’ve tried actually.
Zodiac has the best metal / rubber / leather straps I have ever seen. In term of straps and bracelets it is just excellent, I love all of them. I have bought many straps/bracelets but at the end I always put back the zodiac one.

Senast ändrad:
Hell yeah!!! Och den kombon är ju för fan helt perfekt. Jag grät lite när jag packade klockan.
Den är perfekt! Matchningen mot index på bezel samt minutvisarna är episk! Älskar den.
Kört den som OWG sen den kom i princip, funkar bra. Men nytt hägrar ju alltid! Däremot kommer den nog alltid vara en favvo, komplettera med en oyster också så har man det ultimata paketet! :)

I found this website selling the Zodiac grandrally in europe. if anyone want to push the trigger and buy it.
https://www.pageandcooper.com/zodiac-grandrally-brown-leather-watch/
On the Zodiac website they have rectified the thickness of the watch, it is not 6mm but 14mm which is gooood.
a0c327694af517fd8e9cb8cd1e08e8e2.png

Tillbaka
Topp